понеділок, 2 травня 2022 р.

Про проведення вебінару «Діяльнісний підхід на уроках української мови і літератури для формування ключових компетентностей учнів: особливості застосування формувального оцінювання у НУШ»

 



Про проведення вебінару

«Діяльнісний підхід на уроках української мови і літератури для формування ключових компетентностей учнів: особливості застосування формувального оцінювання у НУШ»


29 квітня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено у формі педагогічного кейсу вебінар «Діяльнісний підхід на уроках української мови і літератури для формування ключових компетентностей учнів: особливості застосування формувального оцінювання у НУШ», учасниками якого були учителі української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, а також закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Мета вебінару - актуалізувати знання учителів української мови і літератури про компетентнісний потенціал  уроків української мови і літератури, що лежить в основі забезпечення діяльнісного підходу до організації освітнього процесу в Новій українській школі; розвивати уміння словесників використовувати сучасний інструментарій для формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти (застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти та командної роботи, що є запорукою успішної інтеграції у соціум і професійної самореалізації). 

Задля реалізації організаційно-мотиваційної теки учасників заходу було ознайомлено з метою проведення вебінару, регламентом роботи. Акцентну функцію щодо робочих моментів заходу виконало змістове наповнення звернення «Мета формувального оцінювання – корегувати діяльність педагога й учнів під час освітнього процесу задля забезпечення належного рівня якості освіти»  (Ольга КОГУТ, заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій Тернопільського ОКІППО, філологічних наук, доцент).

У рамках теки «Компетентнісний потенціал мовно-літературної освіти: нормативно-правове забезпечення (узагальнення інформаційних матеріалів) методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО Майя КОНДИРЄВА висвітлила питання про компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти (2020).

Зміст теки «Діяльнісний підхід в освіті: характер,  розвивальна спрямованість, особливості застосування» було сконцентровано довкола теми «Діяльнісний підхід в освіті як методологічний базис, на якому будують різні системи навчання з конкретними технологіями, прийомами і теоретичними особливостями», а теки «Формувальне оцінювання під час навчання і для навчання» (узагальнення результатів застосування) – «Формувальне оцінювання для форматування уроків української мови і літератури з урахуванням навчальних потреб кожного учня».

Призначення теки «Педагогічна скарбниця» - генерування ідей з досвіду роботи учителів пілотних ЗЗСО.

Вміст узагальнювально-рефлексивної теки приурочено підбиттю підсумків роботи, відповідям на запитання учасників заходу, виокремленню ключових моментів зустрічі та виробленню методичних рекомендацій, зі змістом яких можна ознайомитися на блозі «Паланка словесника» (http://filologtokippo.blogspot.com/).

Методичні рекомендації, які розроблено за результатами проведення вебінару

«Діяльнісний підхід на уроках української мови і літератури для формування ключових компетентностей учнів: особливості застосування формувального оцінювання у НУШ»

Немає коментарів:

Дописати коментар