13 травня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей», учасниками якого були молоді учителі української мови і літератури, іноземної мови, історії та образотворчого мистецтва закладів загальної середньої освіти області.
Мета заходу – розширити знання учителів навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить два –
три роки, знаннями про державні стандарти повної загальної середньої освіти;
ознайомити з досягненнями сучасної методики та сучасних технологій навчання для
забезпечення належного рівня організації якісного освітнього процесу; виробити
шляхи професійного розвитку.
Засідання школи
педагогічної майстерності проведено у формі педагогічної
вітальні. З основними функціями учителя у закладі загальної середньої освіти,
шляхами удосконалення професійних компетентностей педагогічного працівника, метою і регламентом роботи; учасниками заходу присутніх ознайомила Майя
КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики
навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів
Тернопільського ОКІППО. Для знайомства з
учасниками заходу було запропоновано вправу
«Розповідь про себе як учителя та враження від початку педагогічної
діяльності одним реченням». А для вивчення потреб учителів щодо напрямів
консультування – анкетування «Вивчення запитів молодих учителів щодо надання
методичної допомоги».
У рамках реалізації теоретичної
частини основну увагу було приділено таким питанням: нормативні документи Міністерства освіти і науки
України, що регулюють якість шкільної освіти
(Майя
КОНДИРЄВА); атестація та підвищення кваліфікації
педагогічних працівників, траєкторія індивідуального розвитку учителя для
навчання упродовж життя (Лідія БОРУЦЬКА,
Лідія
УРУСЬКА, Ірина ПАКУЛЯК, методисти відділу методики
навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів
Тернопільського ОКІППО);
бібліографічний огляд науково-педагогічної літератури, фахових
періодичних видань та обговорення її новинок (Інна СІНЬКОВСЬКА,
завідувач науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО; Наталія САРАНЧУК, методист
відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО).
Під час реалізації практичної частини
засідання педагогів було ознайомлено з методичними рекомендаціями щодо вибору модельних програм і підручників для навчання учнів
відповідного навчального предмета (Іван БУКАВИН, методист відділу методики навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО); укладання
календарно-тематичних і поурочних планів (Іван БУКАВИН, Майя
КОНДИРЄВА); ведення журналів обліку успішності учнів (Ірина
ПАКУЛЯК); організації
діагностичного і формувального оцінювання результатів навчальних досягнень
учнів (Лідія УРУСЬКА); перевірки зошитів
та певних видів роботи учнів (Майя КОНДИРЄВА).
На завершення роботи учасникам заходу було надано можливість поставити
запитання методичним працівникам відділу методики навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів та узяти участь у виробленні методичних рекомендацій,
розроблених за результатами засідання
школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного
працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи
удосконалення професійних компетентностей». На цьому роботу не завершено:
молодим колегам запропоноване завдання на майбутнє – роботу між засіданнями,
суть якої полягає у пошуку відповіді на запитання «Який він - ідеальний урок?». Адже через деякий час спілкування щодо траєкторії індивідуального розвитку педагогічного працівника буде продовжено під час наступного засідання школи педагогічної майстерності.
Немає коментарів:
Дописати коментар