неділя, 15 травня 2022 р.

Про засідання школи педагогічної майстерності учителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить 2 – 3 роки «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей»

  






13 травня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей», учасниками якого були молоді учителі української мови і літератури, іноземної мови, історії  та образотворчого мистецтва закладів загальної середньої освіти області.

Мета заходу – розширити знання учителів навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить два – три роки, знаннями про державні стандарти повної загальної середньої освіти; ознайомити з досягненнями сучасної методики та сучасних технологій навчання для забезпечення належного рівня організації якісного освітнього процесу; виробити шляхи  професійного розвитку.

Засідання школи педагогічної майстерності проведено у формі педагогічної вітальні. З основними функціями учителя у закладі загальної середньої освіти, шляхами удосконалення професійних компетентностей педагогічного працівника, метою і регламентом роботи; учасниками заходу присутніх ознайомила Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО. Для знайомства з учасниками заходу було запропоновано вправу  «Розповідь про себе як учителя та враження від початку педагогічної діяльності одним реченням». А для вивчення потреб учителів щодо напрямів консультування – анкетування «Вивчення запитів молодих учителів щодо надання методичної допомоги».

У рамках реалізації теоретичної частини основну увагу було приділено таким питанням: нормативні документи Міністерства освіти і науки України, що регулюють якість шкільної освіти  (Майя КОНДИРЄВА); атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, траєкторія індивідуального розвитку учителя для навчання упродовж життя (Лідія БОРУЦЬКА, Лідія УРУСЬКА, Ірина ПАКУЛЯК, методисти відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО); бібліографічний огляд науково-педагогічної літератури, фахових періодичних видань та обговорення її новинок (Інна СІНЬКОВСЬКА, завідувач науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО; Наталія САРАНЧУК, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).

Під час реалізації практичної частини засідання педагогів було ознайомлено з методичними рекомендаціями щодо вибору модельних програм і підручників для навчання учнів відповідного навчального предмета (Іван БУКАВИН, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО); укладання календарно-тематичних і поурочних планів (Іван БУКАВИН, Майя КОНДИРЄВА);  ведення журналів обліку успішності учнів (Ірина ПАКУЛЯК); організації діагностичного і формувального оцінювання результатів навчальних досягнень учнів (Лідія УРУСЬКА);  перевірки зошитів та певних видів роботи учнів (Майя КОНДИРЄВА).

На завершення роботи учасникам заходу було надано можливість поставити запитання методичним працівникам відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів та узяти участь у виробленні методичних рекомендацій, розроблених за результатами  засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей». На цьому роботу не завершено: молодим колегам запропоноване завдання на майбутнє – роботу між засіданнями, суть якої полягає у пошуку відповіді на запитання «Який він - ідеальний урок?». Адже через деякий час спілкування щодо траєкторії індивідуального розвитку педагогічного працівника буде продовжено під час наступного засідання школи педагогічної майстерності.

Немає коментарів:

Дописати коментар