середу, 6 травня 2020 р.

Які домашні завдання цікавитимуть учнів?


Я учениця, я студентка,  я учитель української мови і літератури (досвід роботи сягає майже двадцяти років), я класний керівник, я методичний працівник ТОКІППО (досвід спілкування з колегами під час курсів підвищення кваліфікації та методичних заходів становить майже 13 років), я мама двох уже дорослих синів і я бабуся, правда, ще молода... Варто зізнатися, що упродовж моєї активної діяльності дуже часто стикалася з проблемою небажання учнів виконувати домашнє завдання або виконати його будь-як... Навіть ті діти, які вчаться на відмінно, сприймають домашнє завдання як обтяжливу необхідність. І дехто взагалі категорично відмовляється їх робити. Чому так відбувається, дивитися ТУТ
Проте це не означає, що ми як вчителі не можете нічого зробити. Упоратися із ситуацією цілком можливо. Як це можна зробити у сучасних умовах, дивитися  ТУТ
Рекомендації учителя про те, як виконувати домашні завдання, дивитися ТУТ
Методичні рекомендації щодо організації виконання домашнього завдання дивитися ТУТ
Як організувати виконання домашнього завдання в онлайн-тестах "На Урок", дивитися ТУТ.
Яка роль батьків у виконання домашнього завдання, дивитися ТУТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар