За дистанційне навчання треба доплачувати: вчителі підбили підсумки навчання онлайн (результати дивитися ТУТ).
Як організувати онлайн-навчання (прийоми, які «діють» на учнів)? Що може замінити «зумоманію»? Які онлайн-ресурси активізують діяльність учнів? Практика. Дивитися ТУТДе черпати натхнення для створення сучасного уроку, дивитися ТУТ.Які інтернет-ресурси допоможуть учителю вирішити проблему ефективної взаємодії зі школярами, дивитися ТУТ.Які варіанти завдань для ефективної взаємодії під час дистанційного навчання та поза ним, дивитися ТУТ.
Про Google-клас - платформу, у якій ви можете створити віртуальний клас, через електронну пошту додати до нього своїх реальних учнів, ставити завдання у спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ, дивитися ТУТ.
Які мобільні додатки полегшать підготовку до уроків, дозволять працювати з матеріалом у інтерактивному форматі, перетворять заняття на гру та підвищать мотивацію учнів, дивитися ТУТ.
Які є прості та безкоштовні програми зі зрозумілим інтерфейсом (Loom, OBS Studio, CamStudio, Bandicam) для створення скрінкастів? Як створювати завдання в PlayPosit? Які практичні поради для роботи у програмах для запису відео з екрану? Дивитися ТУТ.
Яке цікаве навчальне відео можна використати, дивитися ТУТ.
Як організувати процес співучителювання (інтеграції) так, щоб він приніс користь і учням, і вчителям, дивитися ТУТ.
Як захистити себе в епоху, коли цифровий простір стрімко розвивається, а користувачі потрапляють у пастку відкритого доступу до інформації та середовища «безпечного» спілкування, дивитися ТУТ.
Немає коментарів:
Дописати коментар