Відповідно до плану роботи ТОКІППО 08 травня цього року на платформі
сервісу відеоконференцій Google Meet для
методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які
відповідають за стан викладання української мови і літератури, було
проведено онлайн-нараду «Науково-методичне забезпечення навчання української
мови і літератури у 2020/2021 навчальному році. Участь у
нараді узяло тридцять сім методичних і педагогічних працівників області.
Переглянути онлайн-нараду можна ТУТ.
Презентація. Науково-методичне забезпечення навчання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році (дивитися ТУТ).
Презентація. Науково-методичне забезпечення навчання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році (дивитися ТУТ).
Мета
заходу – акцентувати увагу учасників на основних змінах освітнього середовища у
2020/2021 навчальному році, організації методичної роботи з учителями
української мови і літератури згідно з потребами суспільства і Нової
української школи; розвивати навички щодо створення сприятливого методичного
середовища для корекції індивідуального планування роботи словесників і
стимулювання їх у 2020/2021 навчальному році уносити відповідні зміни у
педагогічну практику відповідно до викликів часу.
На організаційно-мотиваційному
етапі роботи методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку
педагогів Тернопільського ОКІППО Майя Кондирєва зробила огляд викликів сьогодення в Україні щодо
мовно-літературної освіти учнів, а далі, на акцентуаційно-актуалізаційному етапі,
для підбиття підсумків 2019/2021 навчального року, запропонувала ознайомитися з
результатами міжнародного моніторингу рівня сформованості навичок читання
п’ятнадцятирічних учнів/студентів PISA – 2018, результатами ЗНО – 2019 з української мови і літератури, першими
дослідженнями результатів запровадження в Україні 2020 року дистанційного
навчання.
Роботу на когнітивно-корекційному етапі було
спрямовано на розгляд науково-методичних шляхів розв’язання освітніх проблем
сьогодення для забезпечення належного рівня навчання української мови і
літератури у наступному навчальному році. Інформацію більш практичного
характеру щодо коригування змісту і форми роботи з учителями української словесності
у районі/місті, ОТГ до початку навчального року учасники заходу отримали на інтеграційно-формувальному
етапі роботи. Для реалізації узагальнювально-рефлексивного етапу роботи
розглянуто можливості дошки «Нотатник методичного працівника», створеної для обміну
досвідом роботи методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, на основі мережевого сервісу «Падлет».
Отже, 2019/2020 навчальний рік добігає кінця. На основі підсумків завершення цього року маємо вибудовувати свою роботу для успішного старту 2020/2021 навчального року. Зрозуміло, що робота не буде шаблонною. Необхідно вносити корективи в усталений перебіг подій і плани керівним органами управління освітою, методичним установам та їх працівникам, ЗЗСО та учителям.
Отже, 2019/2020 навчальний рік добігає кінця. На основі підсумків завершення цього року маємо вибудовувати свою роботу для успішного старту 2020/2021 навчального року. Зрозуміло, що робота не буде шаблонною. Необхідно вносити корективи в усталений перебіг подій і плани керівним органами управління освітою, методичним установам та їх працівникам, ЗЗСО та учителям.
Немає коментарів:
Дописати коментар