понеділок, 11 травня 2020 р.

Про онлайн-нараду «Науково-методичне забезпечення навчання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році




Відповідно до плану роботи ТОКІППО 08 травня цього року   на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet  для методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які  відповідають за стан викладання української мови і літератури, було проведено онлайн-нараду «Науково-методичне забезпечення навчання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році. Участь у нараді узяло тридцять сім методичних і педагогічних працівників області.
Переглянути онлайн-нараду можна ТУТ.
Презентація. Науково-методичне забезпечення навчання української мови і літератури у 2020/2021 навчальному році (дивитися ТУТ).

Мета заходу – акцентувати увагу учасників на основних змінах освітнього середовища у 2020/2021 навчальному році, організації методичної роботи з учителями української мови і літератури згідно з потребами суспільства і Нової української школи; розвивати навички щодо створення сприятливого методичного середовища для корекції індивідуального планування роботи словесників і стимулювання їх у 2020/2021 навчальному році уносити відповідні зміни у педагогічну практику відповідно до викликів часу.
На організаційно-мотиваційному етапі роботи методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Майя Кондирєва зробила огляд викликів сьогодення в Україні щодо мовно-літературної освіти учнів, а далі, на акцентуаційно-актуалізаційному етапі, для підбиття підсумків 2019/2021 навчального року, запропонувала ознайомитися з результатами міжнародного моніторингу рівня сформованості навичок читання п’ятнадцятирічних учнів/студентів PISA –  2018, результатами ЗНО –  2019 з української мови і літератури, першими дослідженнями результатів запровадження в Україні 2020 року дистанційного навчання.


Роботу на когнітивно-корекційному етапі було спрямовано на розгляд науково-методичних шляхів розв’язання освітніх проблем сьогодення для забезпечення належного рівня навчання української мови і літератури у наступному навчальному році. Інформацію більш практичного характеру щодо коригування змісту і форми роботи з учителями української словесності у районі/місті, ОТГ до початку навчального року учасники заходу отримали на інтеграційно-формувальному етапі роботи. Для реалізації узагальнювально-рефлексивного етапу роботи розглянуто можливості дошки «Нотатник методичного працівника», створеної для обміну досвідом роботи методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, на основі мережевого сервісу «Падлет».
Отже, 2019/2020 навчальний рік добігає кінця. На основі підсумків завершення цього року маємо вибудовувати свою роботу для успішного старту 2020/2021 навчального року. Зрозуміло, що робота не буде шаблонною. Необхідно вносити корективи в усталений перебіг подій і плани керівним органами управління освітою,  методичним установам та їх працівникам, ЗЗСО та учителям.









Немає коментарів:

Дописати коментар