07
жовтня 2022 року у
Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено педагогічний фестиваль переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і
література», учасниками
якого були консультанти
центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють
науково-методичний супровід діяльності учителів-словесників; творчі учителі
української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, а також філологи закладів освіти –
учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і
впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної
середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої
освіти».
Методичні рекомендації, розроблені за результатами проведення педагогічного фестивалю
Мета
проведення педагогічного фестивалю - задля
розвитку творчого потенціалу учителів української словесності, забезпечення
належного рівня підготовки їх до участі у конкурсі «Учитель року» ознайомити
творчих учителів-словесників, консультантів центрів професійного розвитку
педагогічних працівників із досвідом роботи переможців ІІ туру конкурсу
«Учитель року» у номінації «Українська мова і література»; узагальнити
відомості про необхідність науково-методичної консультативної допомоги
учителям, які виявили бажання працювати креативно, брати участь у фаховому
конкурсі; розвивати уміння створювати таке методичне середовище, яке сприяло би
формуванню конкурентоспроможного компетентного учителя для забезпечення якісної
мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи у
період воєнного стану.
«Всеукраїнський конкурс
«Учитель року» – це конкурс професійної майстерності задля підвищення
престижності професії учителя в суспільстві», - наголошує під час проведення
щорічно у різних номінаціях Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» Ольга КОГУТ, заступник директора ТОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та
інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат педагогічних наук, доцент.
На
завданнях Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (виявлення та підтримка
талановитих педагогічних працівників, поширення кращого педагогічного досвіду;
розвиток творчого потенціалу учителя і підвищення його професійної
майстерності; сприяння самореалізації) акцентувала увагу учасників заходу Майя Кондирєва, методист,
в. о завідувача відділу методики
навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського
ОКІППО.
Найбільший
інтерес демонстрували в учасників заходу, звичайно, викликав майстер-клас
«Кроки до майстерності» переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і
література» за результатами участі їх у І, ІІ та ІІІ турах
конкурсу, як-от:
-
Використання інформаційно-комп'ютерних
технологій на уроках української мови і літератури з метою покращення показника
якості успішності учнів (Людмила РАДЬО, учитель української мови і літератури Комунального закладу «Великобірківський
ліцей імені Степана Балея», кандидат філологічних наук; переможець ІІ і
учасник ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2007»);
-
Домашні завдання
учнів в умовах компетентнісно і особистісно орієнтованого навчання української
мови і літератури (Надія ПІДГРЕБЯ, учитель української
мови і літератури
Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім.
О. С. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій та технологічних
дисциплін м. Заліщики., начальник відділу
освіти Заліщицької міської ради; переможець ІІ і відбіркового етапу ІІІ
турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012»);
-
Формування учня
– компетентного мовця і читача – шляхом упровадження акмеологічного
підходу на уроках української
словесності (Руслана ПЕТРОКУШИН, учитель
української мови і літератури, директор Тернопільської
спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов
Тернопільської міської ради Тернопільської області; переможець ІІ і
відбіркового етапу ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»);
Прикро, що з об’єктивних причин не змогли
узяти участь у педагогічному фестивалі Олександра ПЕТРУШЕНКО, методист Чортківського медичного фахового
коледжу, переможець ІІ і учасник ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель
року – 2009» (Активізація пізнавальної
діяльності та формування життєвих стратегій молодої людини на уроках
літератури) та Олександра
ФЛЕШАР, учитель
української мови і літератури Тернопільського навчально-виховного
комплексу ,,Школа-ліцей № 6 ім. Н.
Яремчука", переможець ІІ і відбіркового етапу ІІІ турів Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2015» (Формування читацької
культури учнів шляхом використання педагогічної технології майстерень на уроках
української словесності).
З метою
підбиття підсумків роботи учасникам онлайн-заходу було запропоновано виконати інтерактивну вправу
«Шлях учителя до професійного удосконалення: який він?» та запрошено
до обговорення проєкту методичних рекомендацій,
розроблених за результатами проведення педагогічного фестивалю.
Немає коментарів:
Дописати коментар