понеділок, 10 жовтня 2022 р.

Про проведення педагогічного фестивалю переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література»





 

07 жовтня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено педагогічний фестиваль переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література», учасниками якого були консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів-словесників; творчі учителі української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, а також філологи закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Методичні рекомендації, розроблені за результатами проведення педагогічного фестивалю

Мета проведення педагогічного фестивалю - задля розвитку творчого потенціалу учителів української словесності, забезпечення належного рівня підготовки їх до участі у конкурсі «Учитель року» ознайомити творчих учителів-словесників, консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників із досвідом роботи переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література»; узагальнити відомості про необхідність науково-методичної консультативної допомоги учителям, які виявили бажання працювати креативно, брати участь у фаховому конкурсі; розвивати уміння створювати таке методичне середовище, яке сприяло би формуванню конкурентоспроможного компетентного учителя для забезпечення якісної мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи у період воєнного стану.

«Всеукраїнський конкурс «Учитель року» – це конкурс професійної майстерності задля підвищення престижності професії учителя в суспільстві», - наголошує під час проведення щорічно у різних номінаціях Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» Ольга КОГУТ, заступник директора ТОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат педагогічних наук, доцент.

На завданнях Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників, поширення кращого педагогічного досвіду; розвиток творчого потенціалу учителя і підвищення його професійної майстерності; сприяння самореалізації) акцентувала увагу учасників заходу Майя Кондирєва, методист, в. о завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО.

Найбільший інтерес демонстрували в учасників заходу, звичайно, викликав майстер-клас «Кроки до майстерності» переможців ІІ туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» за результатами участі їх у І, ІІ та ІІІ турах конкурсу, як-от:

-        Використання інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках української мови і літератури з метою покращення показника якості успішності учнів  (Людмила РАДЬО, учитель української мови і літератури Комунального закладу «Великобірківський ліцей імені Степана Балея», кандидат філологічних наук; переможець ІІ і учасник ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2007»);

-        Домашні завдання учнів в умовах компетентнісно і особистісно орієнтованого навчання української мови і літератури (Надія ПІДГРЕБЯ, учитель української мови і літератури Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів     ім. О. С. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій та технологічних дисциплін м. Заліщики.,  начальник відділу освіти Заліщицької міської ради; переможець ІІ і відбіркового етапу ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012»);

-        Формування учня – компетентного мовця і читача – шляхом упровадження акмеологічного підходу  на уроках української словесності (Руслана ПЕТРОКУШИН, учитель української мови і літератури, директор Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області; переможець ІІ і відбіркового етапу ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»);

-        Формування інноваційної та успішної особистості засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках словесності (Наталія ЗУБИК, учитель української мови і літератури   Заліщицької державної гімназії м. Заліщики Заліщицької міської ради Тернопільської області, кандидат філологічних наук; переможець ІІ  і лауреат ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу
 «Учитель року – 2021»).

Прикро, що з об’єктивних причин не змогли узяти участь у педагогічному фестивалі Олександра ПЕТРУШЕНКО, методист Чортківського медичного фахового коледжу, переможець ІІ і учасник ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2009» (Активізація пізнавальної діяльності та формування життєвих стратегій молодої людини на уроках літератури) та  Олександра ФЛЕШАР, учитель української мови і літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу ,,Школа-ліцей № 6                           ім. Н. Яремчука", переможець ІІ і відбіркового етапу ІІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015» (Формування читацької культури учнів шляхом використання педагогічної технології майстерень на уроках української словесності).

З метою підбиття підсумків роботи учасникам онлайн-заходу було запропоновано виконати інтерактивну вправу «Шлях учителя до професійного удосконалення: який він?» та запрошено  до обговорення проєкту методичних рекомендацій, розроблених за результатами проведення педагогічного фестивалю.









 

Немає коментарів:

Дописати коментар