13 жовтня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено практикум для учителів української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти») на тему «Усебічний розвиток особистості учня на основі теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера».
Методичні рекомендації, розроблені за результатами проведення практикуму
Мета цього заходу – в умовах запровадження Нової
української школи надати практичну допомогу учителям української мови і
літератури ЗЗСО області (з урахуванням
сучасних суспільних викликів та воєнної активності в Україні) щодо застосування
в освітньому процесі індивідуалізації та диференціації на основі ідей теорії множинності прояву
видів інтелекту; розвивати уміння надавачів освітніх послуг створювати
ефективне навчальне середовище, яке забезпечувало б у 5 – 11 класах належний
рівень якості мовно-літературної освіти.
Роботу було
розпочато із організаційного блоку, у рамках якого відбулося
ознайомлення
учасників заходу з планом і регламентом роботи, представлення учасників (Майя
КОНДИРЄВА,
методист, в. о завідувача відділу
методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО),
виконано вправу
«Дивуй».
Теоретичний блок реалізовано шляхом
розгляду питання «Зразки
завдань з української мови і літератури для індивідуалізації та диференціації
навчання в умовах дистанційного та очного навчання» (Майя КОНДИРЄВА). Логічним продовженням
цієї роботи став практичний блок, який проведено у формі обговорення проблеми «Методика використання теорії множинного інтелекту на різних
типах уроків української мови і літератури (вправа «Моделювання майбутніх знань
та умінь здобувачів освіти») і анкетування (онлайн та офлайн) для
створення особистісного портрета (Майя КОНДИРЄВА).
Для підбиття підсумків роботи учасникам
науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Кольорова феєрія» та методичні
рекомендації, які розроблено за результатами проведення круглого столу (Майя КОНДИРЄВА).
На жаль, на якість і
результати роботи вплинула повітряна тривога, яка тривала з 15:41 до 16:52, а
тому значна частина учасників заходу залишила зустріч.
Немає коментарів:
Дописати коментар