пʼятниця, 14 жовтня 2022 р.

Практикум для учителів української мови і літератури

 

13 жовтня  2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено практикум для учителів української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти») на тему «Усебічний розвиток особистості учня на основі теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера».

Методичні рекомендації, розроблені за результатами проведення практикуму

Мета цього заходу – в умовах запровадження Нової української школи надати практичну допомогу учителям української мови і літератури ЗЗСО області  (з урахуванням сучасних суспільних викликів та воєнної активності в Україні) щодо застосування в освітньому процесі індивідуалізації та диференціації  на основі ідей теорії множинності прояву видів інтелекту; розвивати уміння надавачів освітніх послуг створювати ефективне навчальне середовище, яке забезпечувало б у 5 – 11 класах належний рівень  якості мовно-літературної освіти.

Роботу було розпочато із організаційного блоку, у рамках якого відбулося ознайомлення учасників заходу з планом і регламентом роботи, представлення учасників (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), виконано вправу «Дивуй».

Теоретичний блок реалізовано шляхом розгляду питання «Зразки завдань з української мови і літератури для індивідуалізації та диференціації навчання в умовах дистанційного та очного навчання» (Майя КОНДИРЄВА). Логічним продовженням цієї роботи став практичний блок, який проведено у формі обговорення проблеми «Методика використання теорії множинного інтелекту на різних типах уроків української мови і літератури (вправа «Моделювання майбутніх знань та умінь здобувачів освіти») і анкетування (онлайн та офлайн) для створення особистісного портрета (Майя КОНДИРЄВА).

Для підбиття підсумків роботи учасникам науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Кольорова феєрія» та   методичні рекомендації, які розроблено за результатами проведення круглого столу (Майя КОНДИРЄВА).

На жаль, на якість і результати роботи вплинула повітряна тривога, яка тривала з 15:41 до 16:52, а тому значна частина учасників заходу залишила зустріч.

Немає коментарів:

Дописати коментар