понеділок, 26 вересня 2022 р.

Круглий стіл для учителів української мови і літератури «Теорія множинного інтелекту як спосіб індивідуалізації та диференціації навчання української мови і літератури»

 


23 вересня  2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено круглий стіл для учителів української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти») на тему «Теорія множинного інтелекту як спосіб індивідуалізації та диференціації навчання української мови і літератури».

Мета цього заходу – акцентувати увагу учителів української мови і літератури ЗЗСО області  (з урахуванням сучасних суспільних викликів,  воєнної активності в Україні та в умовах запровадження Нової української школи) на застосуванні в освітньому процесі індивідуалізації та диференціації  на основі ідей теорії множинності прояву видів інтелекту; розвивати уміння надавачів освітніх послуг створювати ефективне навчальне середовище, яке забезпечувало б у 5 – 11 класах належний рівень  якості мовно-літературної освіти.

Роботу круглого столу було розпочато із організаційного блоку, у рамках якого відбулося ознайомлення учасників засідання круглого столу з планом і регламентом роботи, представлення учасників заходу (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), виконано вправу-метафору «Якісна мовно-літературна освіта – це…».

Теоретичний блок реалізовано шляхом розгляду питання «Теорія множинного інтелекту як спосіб індивідуалізації та диференціації навчання» (Оксана ЖИЗНОМІРСЬКА, доцент кафедри  педагогіки,  психології та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат психологічних наук) та «Виклики сьогодення і актуальні питання науково-методичної роботи  учителя-словесника».

Практичний блок проведено у формі обговорення проблем, а саме: «Визначення інтелектуального профілю людини за допомогою питальників», «Методика використання теорії множинного інтелекту на різних типах уроків української мови і літератури», «Вербально-лінгвістичний, логіко-математичний, візуально-просторовий типи інтелекту: особистісний портрет» (Майя КОНДИРЄВА).

Для підбиття підсумків роботи учасникам науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Три кишені для методичних очікувань» та   методичні рекомендації, які розроблено за результатами проведення круглого столу (Майя КОНДИРЄВА).


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар