четвер, 3 березня 2022 р.

«На кожне покоління припадає своя війна»: поезія у час війни...






Костенко Ліна. "Так часом тяжко, що мені здається"

Леся Українка. "Я в серці маю те, що не вмирає": 15 цитат

Сосюра Володимир. "Любіть Україну, як сонце любіть..."

Костенко Ліна. З Україною в серці. 20 найкращих цитат Ліни Костенко

Томенчук Богдан. "Ти чуєш, світанкова Україно"

Войтенко Аліна. "На моїй землі іде війна..."

Костенко Ліна. "Так часом тяжко..."

Костенко Ліна. "І тільки злість буває геніальна..."

Франко Іван про росію...

Тичина Павло. "Я єсть народ..."

Світлана Пазиченко. "Хто ти є, хлопчино?"

Дайнека Оля. "Яка ж Ти сильна, Моя Україно"

Пирогова Олександра. "Мої шановні учні та батьки!"

Очеретнюк Ірина. "Коли мій внук бабусю запитає : «Що то війна?»

Дубницька Світлана. "Мамо,весна,матусю"

Бакум Христина. "Український солдате"

Тамара Пушкарьова. "Змовкла сирена. І пауза. Тиша"

Галич Уляна.ийти у ніч слухати звук ловити темряву на гачок"

Сенчило Артем. "Тут, ніби піч, палає твердь", "Весна на Едем не схожа","Хмари – ніби розтрощені стекла", "Знов вітер, виючи сурмою", "І прийде час – по всій Землі розквітнуть маки", "В Едемі є аеродром", "Церквами стікають кров'ю ікони","По смерті будь-який диктатор лишає тюрми і дороги", "І Буде день"

Удовенко Людмила. "В моїй Україні ллється рікою кров"

Ілінська-Драган Юлія. "До рашистських солдат"

Мудра Олена. "Уявлю собі, що маю крила..."

Фулей Анна. "Молюся за тебе, солдате", "Я Верховинка! І Я Українка!", "Україно, мила моя нене", "Боронили...  Захищали... Ворога палили!"

Сливка Галина. "Будь же стійкою..."

Галишко Ірина. "Ти знаєш, мамо, в нас війна!",   "Не треба довгих повідомлень",

Зінковська Іитна. "Богородице, Свята Мати!"

Бурда Люда. "Закінчиться війна - ти знімеш берці!"

Кравченко Віолетта. "Коли закінчиться війна"

Сенчило Артем. 

"Священник і мольфар"



Немає коментарів:

Дописати коментар