вівторок, 17 листопада 2020 р.

Про засідання творчої групи «Креолізований текст як один із способів візуалізації навчального матеріалу на уроках української літератури».




 

17 листопада 2020 року, відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, було проведено онлайн-засідання творчої групи «Креолізований текст як один із способів візуалізації навчального матеріалу на уроках української літератури» за участі понад 25 консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань професійного розвитку учителів української мови і літератури та творчих учителів-словесників ЗЗСО області.

Презентація Радьо Л.Н.

Презентація Коник Н.В.

Методичні рекомендації учасникам заходу.

Переглянути відеозапису заходу  можна  ТУТ.

Мета заходу – узагальнити і систематизувати відомості із сучасної методики навчання української літератури щодо використання креолізованого тексту; з’ясувати функції і види такого тексту як семіотично ускладненого, що поєднує в одному комунікативному просторі коди вербальної і образотворчої систем; окреслити роль таких мультимедіальних  текстів для підвищення  рівня ефективності літературної освіти; розширити обриси методичного середовища, сприятливого для удосконалення професійних компетентностей учителя-словесника.

Для ознайомлення із теоретичним підґрунтям поняття креолізований текст учасники заходу переглянули відеокоментарі Олени Ісаєвої, доктора педагогічних наук, професора НПУ імені М. П. Драгоманова. Далі у рамках роботи заходу було порушено проблеми сучасної методики навчання української літератури щодо використання тексту, який містить візуальний складник (Кондирєва М. М., методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО), взаємодії вербальних і невербальних образотворчих елементів у навчальному тексті (Радьо Л. Н., заступник директора, учитель української мови і літератури НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназія ім. С. Балея», кандидат філологічних наук), ролі мультимедіальних  текстів для підвищення  рівня ефективності літературної освіти (Коник Н. В., учитель української мови і літератури Збаразької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 1). На завершення роботи учасники заходу висловили думки-асоціації щодо доцільності імплементації у методику навчання української літератури  семіотично ускладненого тексту як комунікативної, когерентної, змістової одиниці.

Технічний супровід проведення заходу здійснила методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.


Немає коментарів:

Дописати коментар