24 листопада 2020 року, відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet у режимі онлайн було проведено круглий стіл «Морально-етичні та естетичні проблеми у творах української класики (з погляду сучасності)» за участі понад 20 консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань професійного розвитку учителів української мови і літератури та творчих учителів-словесників ЗЗСО області.
Методичні рекомендації учасникам заходу.
Переглянути відеозапис заходу можна ТУТ.
Мета заходу – узагальнити і систематизувати
відомості із сучасної методики навчання української літератури щодо
використання морально-етичного та естетичного потенціалу художнього тексту для
формування ключових і предметних компетентностей в учнів 5 – 11 класів; з’ясувати естетичні функції такого тексту, особливості методики
його аналізу та психологічного впливу на
формування особистості; розширити обриси
методичного середовища, сприятливого для удосконалення професійних
компетентностей учителя-словесника щодо виховного впливу на учнів у освітньому
процесі.
Теоретичні основи морально-етичного та естетичного потенціалу художнього
твору розробила Царик Л. І., доцент
кафедри теорії і методики української та
світової літератури Тернопільського національного педагогічного університету
ім. Володимира Гнатюка, кандидат філологічних наук. У рамках роботи заходу було порушено проблеми результатів наукових
досліджень проблеми морально-етичного виховання учнів засобами
мистецтва слова, потенціалу української літератури щодо формування у 5 – 11
класах особистості, що має високі загальнолюдські морально-етичні та естетичні
орієнтири (Кондирєва М. М., методист відділу методики навчальних предметів та
професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО). На завершення роботи
учасники заходу висловили думки-асоціації щодо системи цінностей, формування
яких в учнів зумовлене змістовим наповненням програмних художніх творів
української класичної літератури.
Результатом
проведення заходу є пам’ятка «Методичний ідейник словесника», яку укладено
за підсумками обговорення проблеми морально-етичного та естетичного виховання
учнів 5 – 11 класів у процесі літературної освіти.
Технічний супровід проведення заходу здійснила методист центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.
Немає коментарів:
Дописати коментар