понеділок, 2 листопада 2020 р.

Про онлайн-засідання у педагогічному клубі працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів української мови і літератури

 




26 жовтня 2020 року на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet було проведено онлайн-засідання у педагогічному клубі працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів української мови і літератури, на тему «Підготовка учителів української мови і літератури до створення нового освітнього середовища у базовій школі».

Презентація. Підготовка учителів української мови і літератури до створення нового освітнього середовища у базовій школі.

Переглянути відеозапис заходу можна ТУТ.

Мета цього заходуузагальнити відомості про основні зміни освітнього середовища у перспективі, організації роботи учителів української мови і літератури згідно з вимогами Нової української школи; розвивати уміння ефективного індивідуального планування роботи словесників для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти; стимулювати педагогічних працівників з 2020-2021 навчального року уносити відповідні зміни у педагогічну практику відповідно до викликів часу.

З метою надання консультативних послуг учителям української мови і літератури методичні працівники – тепер консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників – повинні усвідомити особливості нових ролей, які їм доведеться виконувати як консультантам з питань професійного розвитку словесників, зокрема і щодо  створення нового освітнього середовища. Саме тому на початку роботи було обговорено проблеми, які стосуються напрямів науково-методичного супроводу діяльності учителів української мови і літератури для створення нового освітнього середовища та забезпечення учням можливості вибору й прийняття самостійного рішення з урахуванням наслідків і розвитку в них системи цінностей педагогіки партнерства. Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. порушила питання щодо удосконалення навичок спілкування, академічних і соціальних навичок, створення позитивного настрою, формування  демократичних цілей, способів підвищення рівня інтерактивності, дослідницької діяльності учнів на уроці та застосування ІКТ у процесі навчання української мови і літератури. Унаслідок роботи упродовж засідання учасникам заходу було запропоновано алгоритм  саморефлексії (розвитку в учителів уміння самооцінки створеного освітнього середовища) для аналізу наявного освітнього середовища і планування перспективи його усвідомленого  удосконалення чи зміни відповідно до  вимог санітарно-гігієнічних норм, безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу та ефективності використання для ефективного забезпечення мовно-літературної освіти.

Технічний супровід проведення заходу здійснювала методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.

Немає коментарів:

Дописати коментар