26 жовтня 2020 року на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet було проведено онлайн-засідання у педагогічному клубі працівників, які здійснюють науково-методичний супровід діяльності учителів української мови і літератури, на тему «Підготовка учителів української мови і літератури до створення нового освітнього середовища у базовій школі».
Переглянути відеозапис заходу можна ТУТ.
Мета цього
заходу – узагальнити відомості про
основні зміни освітнього середовища у перспективі, організації роботи учителів
української мови і літератури згідно з вимогами Нової української школи;
розвивати уміння ефективного індивідуального планування роботи словесників для
забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти; стимулювати
педагогічних працівників з 2020-2021 навчального року уносити відповідні зміни
у педагогічну практику відповідно до викликів часу.
З метою надання консультативних послуг учителям української мови і
літератури методичні працівники – тепер консультанти центрів професійного
розвитку педагогічних працівників – повинні усвідомити особливості нових ролей,
які їм доведеться виконувати як консультантам з питань професійного розвитку
словесників, зокрема і щодо створення
нового освітнього середовища. Саме тому на початку роботи було обговорено
проблеми, які стосуються напрямів науково-методичного супроводу діяльності учителів
української мови і літератури для створення
нового освітнього середовища та забезпечення учням можливості вибору й прийняття самостійного рішення з урахуванням наслідків
і розвитку в них системи цінностей педагогіки партнерства. Методист відділу методики навчальних предметів та професійного
розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. порушила питання щодо удосконалення навичок спілкування, академічних і
соціальних навичок, створення позитивного настрою, формування демократичних цілей, способів підвищення
рівня інтерактивності, дослідницької діяльності учнів на уроці та застосування
ІКТ у процесі навчання української мови і літератури. Унаслідок роботи упродовж засідання учасникам заходу було
запропоновано алгоритм саморефлексії (розвитку в учителів уміння
самооцінки створеного освітнього середовища) для
аналізу наявного освітнього середовища і планування перспективи його
усвідомленого удосконалення чи зміни
відповідно до вимог
санітарно-гігієнічних норм, безпеки життєдіяльності учасників освітнього
процесу та ефективності використання для ефективного забезпечення
мовно-літературної освіти.
Технічний супровід проведення заходу здійснювала методист центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.
Немає коментарів:
Дописати коментар