пʼятниця, 20 листопада 2020 р.

Про засідання проблемної групи «Проблема читання ХХІ століття: науково-методичні шляхи подолання»

 




 

20 листопада 2020 року, відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet було проведено онлайн-засідання проблемної  групи «Проблема читання ХХІ століття: науково-методичні шляхи подолання» за участі майже 30 консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань професійного розвитку учителів української мови і літератури та творчих учителів-словесників ЗЗСО області.

Відеозапис заходу можна переглянути ТУТ.

Методичні рекомендації учасникам заходу.

Мета заходу – узагальнити і систематизувати відомості із сучасної методики навчання української мови і літератури, психології про фізіологічні, психологічні та вікові особливості учнів щодо розвитку навички усвідомленого читання як виду мовленнєвої діяльності, етапи читацького зростання; стимулювати бажання учителів професійного удосконалення та креативного пошуку шляхів розв’язання порушеної проблеми, систематичного поповнення методичної скарбнички загальновідомих методів, прийомів і вправ для розвитку в учнів читацьких умінь сучасними, які є актуальними для продуктивної роботи учителів, бібліотекарів і батьків, організації керованого і некерованого сімейного читання; розвивати уміння педагогів створювати відповідне науково-методичне середовище, сприятливе для застосування інноваційних шляхів заохочення учнів до читання задля реалізації компетентнісного підходу до мовно-літературної освіти.

Із теоретичним підґрунтям читання як видом мовленнєвої діяльності учасників заходу ознайомила Жизномірська О.Я., доцент кафедри  педагогіки, психології та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат психологічних наук. Далі у рамках роботи заходу було порушено проблеми результатів моніторингових досліджень проблеми читання у світі та в Україні;  користі від читання, мотивації до читання, прав читача, етапів читацького зростання, паперової та електронної книг (Кондирєва М. М., методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО). На завершення роботи учасники заходу висловили думки-асоціації щодо елементів цікавого читання у навчальній діяльності учнів.

Технічний супровід проведення заходу здійснила методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.


Немає коментарів:

Дописати коментар