26 листопада 2020 року, відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО, на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet було проведено майстер-клас «Технологічний підхід до планування освітнього процесу з української мови і літератури» за участі майже 20 консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань професійного розвитку учителів української мови і літератури та творчих учителів-словесників ЗЗСО області.
Методичні рекомендації учасникам заходу.
Мета заходу – узагальнити і систематизувати
відомості про особливості організації та управління пізнавальною діяльністю на основі структурно-логічних
технологій навчання; розкрити доцільність поетапного формулювання дидактичних
завдань, вибору способу їх розв'язання, діагностики та оцінювання результатів навчання при підготовці календарно-тематичних та
поурочних планів з української мови і літератури у 5 – 11 класах, а також
використання структурно-логічних схем у навчально-пізнавальній діяльності; сприяти створенню методичного
середовища, придатного для розвитку прогностичної компетентності
учителя-словесника на основі самоаналізу для підвищення рівня
мовно-літературної освіти.
У рамках роботи заходу учасникам було презентовано мінілекцію «Прогностична
компетентність як чинник ефективності діяльності учителя», майстер-клас «Поетапне
формулювання дидактичних завдань, вибір способів їх розв'язання, діагностика та
оцінювання результатів як основа календарно-тематичного
та поурочного планування з української мови і літератури у 5 – 11 класах» (Кондирєва М. М.,
методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку
педагогів Тернопільського ОКІППО). На завершення роботи учасники заходу
виконали практичну роботу з обміну досвідом роботи «Репрезентація великих
масивів інформації з української мови і літератури за допомогою компактних
візуальних об’єктів».
Технічний супровід проведення заходу здійснила методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Мочук О. Б.
Презентація «Технологічний підхід до планування освітнього процесу з української мови і літератури»
Немає коментарів:
Дописати коментар