2019/2020-ий навчальний рік, безперечно, увійде в історію, адже пандемія коронавірусу вплинула на звичний уклад закладів освіти та усі процеси, які відбуваються з року в рік за звичним планом. Доведеться забути про те, як було колись і адаптовуватися до нових умов навчання, складання іспитів, проведення випускних тощо. Загальнонаціональний карантин продовжили до 11 травня, тож «Галичина» з’ясувала, якими стануть звичні освітні процеси в умовах карантину.
С. Христофор Буштин, голова Комісії УГКЦ у справах освіти і виховання, організатор першої католицької школи в Києві, уже здійснив дослідження щодо дистанційного навчання і виявив, що українські вчителі не йдуть у ногу з часом.
Тим часом розроблено покрокову інструкцію "Як технічно організувати дистанційне навчання". Як зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити учнів - про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла Оксана Пасічник, учителька інформатики ліцею “Сихівський”, учасниця робочої групи з розробки Державного стандарту освіти для НУШ.
Є й статті про дев'ять онлайн-інструментів для проведення практичних занять зі школярами, є й добірка НУШ про 35 інструментів для дистанційного навчання .
Беззаперечно, інтерес у філологів викличуть матеріали, про які йдеться у статті "Дистанційне навчання школярів. Корисні лінки" .
Поки триває карантин і проводять навчання у дистанційному форматі, Міністерство освіти і науки України у короткому відео надало детальне роз’яснення щодо того, як заповнювати класний журнал.
Узагальнено інформацію і щодо звітування про роботу науково-педагогічних працівників.
На майбутнє МОН змінить вимоги до заповнення шкільних зошитів та унесе зміни щодо розбудови післядипломної освіти
Немає коментарів:
Дописати коментар