четвер, 30 квітня 2020 р.

Використання ігрових методик в неігрових процесах

Сучасні дієві методики перетворення інтересів наших дітей на інструменти заохочення до навчання:

 гейміфікація – саме одна із них

Кожне нововведення, що здатне принести користь вчителям та учням, варто розглядати доволі ретельно. Одним з таких феноменів нового часу стала гейміфікація або ігрофікація, тобто використання різних ігрових методик в неігрових процесах. Чи зможе наше суспільство враз відібрати у дітей комп’ютери та гаджети, аби вони не грали в ігри? Однозначно ні, це вже не можливо на сучасному етапі технологічного розвитку. Але у кожній ситуації необхідно шукати шляхи для розвитку та використання на користь навіть, здавалось би, на перший погляд негативних факторів. І якщо сучасні діти добре розуміють, як грати у ігри, але погано знають алгебру, то нам, дорослим, треба зробити так, щоб молоде покоління добре вивчило алгебру під час гри. І, можливо, вперше за довгий час, нам трапляється нагода вирішити ігровими методами одну з найбільших проблем освіти всіх часів та народів – зробити цей процес дійсно цікавим та захоплюючим для молодих поколінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар