понеділок, 9 грудня 2019 р.





Про проведення тренінгу
«Комплексний аналіз художнього твору»


02 грудня цього року у Тернопільському ОКІППО проведено тренінг «Комплексний аналіз художнього твору» (тренер – методист ТОКІППО Майя Кондирєва).   Його учасниками стали трьох десятків   учителів української мови і літератури  ЗЗСО області. Мета цього заходу - ознайомити учасників заходу із науково-методичними вимогами  щодо сучасних підходів до аналізу змісту і форми художнього тексту у єдності, що лежить в основі методики формування (відповідно до вимог чинних програм) в учнів умінь виконувати ціннісно-комплексний аналізу твору; узагальнити відомості про пласти художньої мови та алгоритм ціннісно-комплексного аналізу художнього твору у 5 – 8 та 9 – 11 класах; спонукати учителів-словесників до використання у роботі системи завдань (на основі схем, таблиць, ключових слів, деформованих текстів, творчих та дослідницьких завдань), які розкривають взаємозв’язок форми твору і змістового компонента, адресовані учням різних рівнів навченості, спрямовані на підвищення рівня якості мовно-літературної освіти в умовах становлення Нової української школи.
Учасники тренінгу прослухали міні-лекцію «Пласти мови художнього твору (фоніка,    лексика,    тропи,    фігури, ритміка)», переглянули майстер-клас «Ціннісно-комплексний аналіз вірша «Айстри» Олександра Олеся», працювали у групах (розвиток умінь виявляти, з’ясовувати семантику  зразків різних пластів художньої мови),  у парах (дослідження змісту і форми художнього твору: робота за таблицями «Будова художнього твору», «Алгоритм аналізу художнього твору у 5 – 8 та 9 – 11 класах»), укладали технологічні карти уроку аналізу змісту і форми художнього твору у 5 та 9 класах на основі аналізу програмних вимог щодо формування в учнів умінь і навичок ціннісно-комплексного аналізу художнього твору в 5, 6, 7, 8, 9, 10 та 11 класах, залюбки брали участь у виконанні різних вправ, а на завершення отримали очікувані сертифікати.







Немає коментарів:

Дописати коментар