Про проведення тренінгу
«Підготовка учнів 5 – 11 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури: стратегія і тактика»
для учителів ЗЗСО Тернопільського району
13 грудня цього року у Навчально-виховному комплексі
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад с Великі
Гаї» Великогаївської сільської ради Тернопільської області було проведено
тренінг «Підготовка учнів 5 – 11 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з
української мови і літератури: стратегія і тактика» (тренер – методист ТОКІППО
Майя Кондирєва).
Мета цього заходу - надання освітніх послуг учителям для забезпечення
належного рівня підготовки учнів 5 – 11 класів до зовнішнього
незалежного оцінювання з української мови і літератури в умовах запровадження
Нової української школи; залучити словесників до
спільного пошуку ефективних шляхів фахового розвитку та розробки зразків
навчального матеріалу для використання
його у освітньому процесі відповідно до вимог сучасної мовно-літературної
освіти.
Розпочавши роботу із
вправи «Коло єднання, учасники заходу отримали інформацію про нормативно-правове забезпечення
організації і проведення ЗНО у загальноосвітніх навчальних закладах України і
перевірки відкритих тестових завдань учасників тестування; структуру
сертифікаційної роботи й форми тестових завдань з української мови і літератури
та методичні акценти під час підготовки учнів 5 – 11 класів до ЗНО з
української мови і літератури, а саме:
-
опрацювання
програми ЗНО – 2020 з української мови і літератури і встановлення рівня її
відповідності навчальній програмі для конкретного класу;
-
аналіз змісту тестових завдань попередніх років;
-
підготовка
тестових завдань для проведення контролю навчальних досягнень учнів з
урахуванням вимог ЗНО;
-
щоурочне
планування роботи, спрямованої на формування в учнів певного виду умінь і
навичок, які відповідають програмі ЗНО;
-
систематичне
ведення словника культури мовлення і слововживання;
-
укладання
хронологічних таблиць, паспорта твору, блок-схем прочитаного;
-
використання
у навчальному процесі УДО, таблиць-опор, які сприяють систематизації засвоєння
знань;
-
спрямування
роботи на уроках розвитку мовлення на формування умінь учнів складати власні
висловлення, відповідно структуруючи свої міркування, удосконалюючи написане;
-
укладання
можливих смислових блоків тем і зв’язних висловлень під час вивчення творчості письменників
української літератури;
-
ознайомлення
учнів із коментарями УЦОЯО до оцінювання змісту власних висловлень попередніх
років, типами помилок;
-
ознайомлення
з навчально-методичними комплексами та ресурсами інтернету, призначеними для
підготовки до ЗНО.
Для формування практичних умінь і
навичок учасники заходу виконали вправу «Я у ролі екзаменатора пункту перевірки
виконання завдань відкритої форми з
розгорнутою відповіддю зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та
літератури».
Немає коментарів:
Дописати коментар