Четвертокласники в одній з американських шкіл штату Меріленд глибоко занурилися в матеріал про людське серце: аналізують анатомічні схеми та знайомляться з новими словами, такими як «кардіотренування» або «кровообіг». Це урок… читання. І як свідчить преса, він значно ефективніший за традиційний. Оповідання та казки тут вивчають окремо, за порадами нейробіологів. Що це дає? Розбираємося з новим підходом до читання.
Знайти головну ідею оповідання або підбити підсумки — корисні вміння, але ці традиційні завдання мало допомагають поглибленому читанню. Про це, а також про те, як розвивати навички читання на базі науково-популярних творів, а не художніх, «Освіторія» вже писала. Але як на практиці вчити дітей працювати з текстами? Ми підготували сім новітніх технік роботи з текстом, про які йдеться у публікаціях видання Edutopia.
Немає коментарів:
Дописати коментар