27
березня 2024 року у
Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу
відеоконференцій Google
Meet відбувся семінар «Інструменти
подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)», учасниками
якого були більше п’ятдесяти учителів української
мови і літератури ЗЗСО області, а також педагоги закладів освіти Тернопільської
області – учасники інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня
«Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів
загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової
середньої освіти».
Мета
заходу - ознайомити учасників заходу зі змістом понять освітні
втрати та розриви; можливими шляхами, інструментами подолання освітніх втрат і
розривів в умовах воєнного стану;
науково-методичними напрацюваннями (адаптація навчальних програм,
календарно-тематичне планування, поурочне планування роботи, змістове
наповнення картки для формувального оцінювання навчальних досягнень учнів,
структура діагностувальної роботи, зворотний зв'язок тощо) з порушеного питання
для забезпечення належного рівня якості навчання української мови і літератури.
З основними тезами порушеної проблеми «Інструменти
подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)» присутніх ознайомили Оксана ЖИЗНОМІРСЬКА, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної
освіти ТОКІППО, кандидат психологічних наук («Психологічний супровід надолуження освітніх втрат і
розривів в умовах воєнного стану»), Майя КОНДИРЄВА, методист,
в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного
та естетичного циклів ТОКІППО («Інструменти подолання освітніх втрат (мовно-літературна освітня галузь)»),
Ірина КОМІНЯРСЬКА,
доцент кафедри української мови і літератури та методики їх навчання Кременецької гуманітарно-педагогічної
академії ім. Тараса Шевченка
(«Діагностувальні роботи та інструментарій для
формувального оцінювання навчальних досягнень учнів).
Презентація. Кондирєва М. Інструменти подолання освітніх втрат і розривів
Немає коментарів:
Дописати коментар