понеділок, 15 квітня 2024 р.

Про засідання школи педагогічної майстерності учителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить 2 – 3 роки «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей»







 12 квітня 2024 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей», учасниками якого були молоді учителі навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів закладів загальної середньої освіти області.

Мета заходу – розширити знання учителів навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить два – три роки, знаннями про державні стандарти повної загальної середньої освіти; ознайомити з досягненнями сучасної методики та сучасних технологій навчання для забезпечення належного рівня організації якісного освітнього процесу; виробити шляхи  професійного розвитку.

Засідання школи педагогічної майстерності проведено у формі педагогічної вітальні. Інформацію про основні функції учителя у закладі загальної середньої освіти підготувала Ольга КОГУТ, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, доцент, кандидат філологічних наук. Про шляхами удосконалення професійних компетентностей педагогічного працівника, мету і регламент роботи учасників заходу ознайомила Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО. Для знайомства з учасниками заходу було запропоновано вправу  «Розповідь про себе як учителя та враження від початку педагогічної діяльності одним реченням». А для вивчення потреб учителів щодо напрямів консультування – анкетування «Вивчення запитів молодих учителів щодо надання методичної допомоги».

У рамках реалізації теоретичної частини основну увагу було приділено таким питанням: нормативні документи Міністерства освіти і науки України, що регулюють якість шкільної освіти; атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, траєкторія індивідуального розвитку учителя для навчання упродовж життя (Майя КОНДИРЄВА); бібліографічний огляд науково-педагогічної літератури, фахових періодичних видань та обговорення її новинок (Наталія САРАНЧУК, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).

Під час реалізації практичної частини засідання педагогів було ознайомлено з методичними рекомендаціями щодо вибору модельних програм і підручників для навчання учнів відповідного навчального предмета, укладання календарно-тематичних і поурочних планів (Іван БУКАВИН, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО);  ведення журналів обліку успішності учнів, перевірки зошитів та певних видів роботи учнів (Лідія УРУСЬКА, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО); організації діагностичного і формувального оцінювання результатів навчальних досягнень учнів (Ірина ПАКУЛЯК, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).

На завершення роботи учасникам заходу було надано можливість поставити запитання методичним працівникам відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів та узяти участь у виробленні методичних рекомендацій, розроблених за результатами  засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей». На цьому роботу не завершено: молодим колегам запропоноване завдання на майбутнє – роботу між засіданнями, суть якої полягає у пошуку відповіді на запитання «Який він - ідеальний урок?».

Немає коментарів:

Дописати коментар