12 квітня 2024 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося засідання школи педагогічної майстерності «Якість освітньої діяльності педагогічного працівника: основні функції у закладі загальної середньої освіти, шляхи удосконалення професійних компетентностей», учасниками якого були молоді учителі навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів закладів загальної середньої освіти області.
Мета заходу – розширити знання учителів навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів, стаж роботи яких становить два –
три роки, знаннями про державні стандарти повної загальної середньої
освіти; ознайомити з досягненнями сучасної методики та сучасних технологій
навчання для забезпечення належного рівня організації якісного освітнього
процесу; виробити шляхи професійного
розвитку.
Засідання школи
педагогічної майстерності проведено у формі педагогічної вітальні. Інформацію
про основні функції учителя у закладі загальної середньої освіти підготувала Ольга КОГУТ, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та
інформаційно-комунікаційних технологій, доцент, кандидат філологічних наук. Про шляхами удосконалення
професійних компетентностей педагогічного працівника, мету і регламент роботи учасників заходу ознайомила Майя
КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики
навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів
Тернопільського ОКІППО. Для знайомства з учасниками заходу було
запропоновано вправу «Розповідь про себе
як учителя та враження від початку педагогічної діяльності одним реченням». А
для вивчення потреб учителів щодо напрямів консультування – анкетування
«Вивчення запитів молодих учителів щодо надання методичної допомоги».
У рамках реалізації
теоретичної частини основну увагу було приділено таким питанням: нормативні документи Міністерства освіти і науки
України, що регулюють якість шкільної освіти; атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників,
траєкторія індивідуального розвитку учителя для навчання упродовж життя (Майя КОНДИРЄВА); бібліографічний огляд
науково-педагогічної літератури, фахових періодичних видань та обговорення її
новинок (Наталія САРАНЧУК, методист
відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО).
Під час реалізації практичної частини
засідання педагогів було ознайомлено з методичними рекомендаціями щодо вибору модельних програм і підручників для навчання учнів
відповідного навчального предмета, укладання календарно-тематичних і поурочних
планів (Іван БУКАВИН, методист
відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО); ведення журналів обліку успішності учнів,
перевірки зошитів та певних видів роботи учнів (Лідія
УРУСЬКА, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного
та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО); організації
діагностичного і формувального оцінювання результатів навчальних досягнень
учнів (Ірина ПАКУЛЯК, методист
відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО).
Немає коментарів:
Дописати коментар