вівторок, 28 червня 2022 р.

Про проведення вебінару «Науково-методичні засади оцінювання результатів навчальних досягнень учнів 5 класу на уроках української словесності та математики»

 




27 червня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено семінар «Науково-методичні засади оцінювання результатів  навчальних досягнень учнів 5 класу на уроках української словесності та математики», учасниками якого стали більше тридцяти педагогічних працівників - учителів української мови і літератури, математики закладів загальної середньої освіти області, що є учасниками науково-педагогічного проєкту «Інтелект України», консультантів ЦПР ПП з питань професійного розвитку учителів навчальних предметів суспільно-гуманітарного та математичного циклів.

Мета семінару ознайомити учителів української мови і літератури, математики з метою, ціннісними орієнтирами, циклами базової середньої освіти, обов’язковими результатами навчання учнів 5 – 9 класів української мови і літератури та математики; з’ясувати шляхи реалізації мети мовно-літературної й математичної освітніх галузей; визначити  компетентнісний потенціал мовно-літературної й математичної освіти учнів 5 класу  (наскрізні уміння і ціннісні орієнтири через призму ключових компетентностей); окреслити загальні і конкретні результати, орієнтири для оцінювання  обов’язкових результатів учнів 5  класу у мовно-літературній, математичній освітній галузі за Державним стандартом базової середньої освіти (2020).

Роботу було розпочато з презентації учасникам вебінару інформації  щодо психолого-педагогічних аспектів формування ключових компетентностей на різних етапах індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти та ознайомлення зі змістом Державного стандарту базової середньої освіти (2020): метою базової середньої освіти; ціннісними орієнтирами реалізації базової середньої освіти; циклами середньої освіти; обов’язковими результатами навчання у галузі мовно-літературної освіти, маркерами яких є рівень сформованості ключових компетентностей  (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО). Представлення обов’язкових результатів навчання учнів у галузі математичної освіти як одного зі складників формування математичної компетентності у взаємозв’язку з ключовими компетентностями – це тема наступного змістового блоку заходу (Тетяна ІВАНЮК, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури ТОКІППО). Логічним продовженням роботи був розгляд загальних і конкретних результатів, орієнтирів для оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з вимогами до обов’язкових результатів навчання учнів 5 класу у мовно-літературній та математичній освітніх галузях за Державним стандартом базової середньої освіти (Майя КОНДИРЄВА, Тетяна ІВАНЮК).

На завершення роботи учасникам заходу було запропоновано проєкт методичних рекомендацій за підсумками проведення семінару «Науково-методичні засади оцінювання результатів  навчальних досягнень учнів      5 класу на уроках української словесності та математики», ознайомитися зі змістом яких можна і  на блозі «Педагогічна майстерня математики» (http://ivanukmath.blogspot.com/).

 Методичні рекомендації за підсумками проведення семінару «Науково-методичні засади оцінювання результатів  навчальних досягнень учнів      5 класу на уроках української словесності та математики».

 

Немає коментарів:

Дописати коментар