27
червня 2022 року у
Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено семінар «Науково-методичні засади оцінювання результатів
навчальних досягнень учнів 5 класу на уроках української словесності та
математики»,
учасниками якого стали більше тридцяти педагогічних працівників - учителів української мови і літератури,
математики закладів загальної середньої освіти області, що є учасниками
науково-педагогічного проєкту «Інтелект України», консультантів ЦПР ПП з питань професійного розвитку учителів навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та математичного циклів.
Мета семінару – ознайомити учителів
української мови і літератури, математики з метою, ціннісними орієнтирами,
циклами базової середньої освіти, обов’язковими результатами навчання учнів 5 –
9 класів української мови і літератури та математики; з’ясувати шляхи
реалізації мети мовно-літературної й математичної освітніх галузей; визначити компетентнісний потенціал мовно-літературної
й математичної освіти учнів 5 класу
(наскрізні уміння і ціннісні орієнтири через призму ключових
компетентностей); окреслити загальні і конкретні
результати, орієнтири для оцінювання
обов’язкових результатів учнів 5
класу у мовно-літературній, математичній освітній галузі за Державним
стандартом базової середньої освіти (2020).
Роботу було
розпочато з презентації учасникам вебінару інформації щодо психолого-педагогічних аспектів формування ключових
компетентностей на різних етапах індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів
освіти та ознайомлення зі змістом Державного стандарту базової середньої освіти
(2020): метою базової середньої освіти; ціннісними орієнтирами реалізації базової
середньої освіти; циклами середньої освіти; обов’язковими результатами навчання
у галузі мовно-літературної освіти, маркерами яких є рівень сформованості
ключових компетентностей (Майя КОНДИРЄВА, методист,
в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного
та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО). Представлення обов’язкових
результатів навчання учнів у галузі математичної освіти як одного зі складників
формування математичної компетентності у взаємозв’язку з ключовими
компетентностями – це тема наступного змістового блоку заходу (Тетяна ІВАНЮК, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів
природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури ТОКІППО).
Логічним продовженням роботи був розгляд загальних і конкретних
результатів, орієнтирів для оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з
вимогами до обов’язкових результатів навчання учнів 5 класу у
мовно-літературній та математичній освітніх галузях за Державним стандартом
базової середньої освіти (Майя КОНДИРЄВА, Тетяна ІВАНЮК).
На завершення роботи учасникам заходу було
запропоновано проєкт методичних рекомендацій за підсумками проведення семінару «Науково-методичні засади
оцінювання результатів навчальних досягнень учнів 5 класу на уроках української словесності
та математики», ознайомитися зі змістом яких можна і на блозі «Педагогічна майстерня математики» (http://ivanukmath.blogspot.com/).
Немає коментарів:
Дописати коментар