Мета цього заходу – надання освітніх послуг щодо
роз’яснення науково-методичних особливостей запровадження в освітній процес
інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення належного рівня
мовно-літературної освіти; розвиток
інформаційно-цифрової компетентності учителів словесності, удосконалення
навичок володіння відповідним інструментарієм щодо вибору засобів
комунікації, комп’ютерних програм, онлайн-сервісів для організації якісного
навчання української мови і літератури.
Роботу було розпочато зі знайомства
з учасниками тренінгу і вправи «Алгоритм професійного успіху учителя
словесності». Далі для актуалізації уваги учасникам було запропоновано
організувати свою роботу за стратегією «Сітка
Елермана» (добір аргументів за і
проти використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української
мови і літератури).
Під час
роботи учасникам тренінгу (згідно з реєстрацією понад 30 осіб) було
презентовано інформацію про онлайн-сервіси на уроках української
мови і літератури (Мочук О. Б., методист центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій та дистанційної освіти ТОКІППО); організацію
дистанційного навчання української мови і літератури в умовах воєнного стану та
технологічну карту дистанційного уроку української мови (Зубик Н. В., учитель
української мови і літератури Заліщицької державної гімназії м. Заліщики Тернопільської
області, кандидат філологічних наук, лауреат заключного туру конкурсу «Учитель
року – 2021» у номінації «Українська мова») та актуальні
питання удосконалення ІКТ-компетентності учителів української мови і літератури
(практичне застосування ІКТ у процесі мовно-літературної освіти) (Кондирєва
М. М., методист, в. о. завідувача
відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів ТОКІППО).
Для встановлення
зворотного зв’язку словесники виявили активність під час виконання вправ «Алгоритм професійного успіху
учителя словесності» (для знайомства), «Сітка
Еллермана» (для з’ясування
проблемних моментів змістового наповнення заходу), «Троянда і шипи» (для рефлексії
щодо цікавих й корисних фрагментів тренінгу та фрагментів, які стимулювали
бажання самовдосконалюватися).
На завершення роботи
тренінгу філологам було запропоновано обмін думками щодо особливостей роботи з порушеного питання.
Інформацію про проведений захід, методичні рекомендації буде розміщено
на головній сторінці блогу «Паланка словесника».
Немає коментарів:
Дописати коментар