середу, 29 вересня 2021 р.

Про проведення тренінгу «Самомоніторинг діяльності учителя-словесника і проєктування траєкторії професійного розвитку»

 



29 вересня 2021 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено тренінг «Самомоніторинг діяльності учителя-словесника і проєктування траєкторії професійного розвитку» (для участі у заході було зареєстровано майже 30 осіб).

Мета заходу – актуалізувати знання учителів української мови і літератури про загальні відомості щодо професійного стандарту учителя ЗЗСО; сприяти розвитку уміння учителів-словесників будувати траєкторію індивідуального розвитку на основі самодіагностики педагогічної діяльності та створенню методичного середовища, придатного для розвитку прогностичної компетентності учителя-словесника на основі самоаналізу для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти.

Для установлення емоційного контакту, визначення ступеня готовності учасників заходу до сприйняття інформації було запропоновано вправу «Моя тека».

У рамках теоретичної частини учасникам заходу було запропоновано міні-лекцію «Самомоніторинг як основа розвитку прогностичної компетентності учителя української словесності» (Майя Кондирєва, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО).  Проблему «Критерії, індикатори системи забезпечення у закладі загальної середньої освіти якості навчання української мови і літератури» було запропоновано для колективного обговорення, а його результати узагальнено під час виконання вправи «Методичне лото». Формуванню практичних умінь самоаналізу сприяв практикум «Етапи траєкторії індивідуального розвитку педагогічного працівника», за результатами якого було запропоновано виконати вправу «Портфоліо». А усвідомленню змісту майстер-класу «Формулювання дидактичних завдань, вибір способів їх розв'язання, діагностика та оцінювання результатів з української мови і літератури у 5 – 11 класах» щодо самоаналізу діяльності учителя за планом сприяла вправа «Бачено-небачено».

На завершення роботи для обміну думками учасникам заходу було запропоновано вправу «Рефлексія. Вправа «Есе» (опис цікавих й корисних фрагментів тренінгу та фрагментів, які стимулювали бажання самовдосконалюватися) та проєкт методичних рекомендацій учасникам заходу щодо порушеного питання.

Технічний супровід проведення круглого столу здійснила методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО Оксана Мочук.

Інформацію про проведений захід, методичні рекомендації буде розміщено на блозі «Паланка словесника», а також – покликання, за яким можна переглянути відеозапис круглого столу на ютуб-каналі.

Немає коментарів:

Дописати коментар