29 вересня 2021 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено тренінг «Самомоніторинг діяльності учителя-словесника і проєктування траєкторії професійного розвитку» (для участі у заході було зареєстровано майже 30 осіб).
Мета
заходу – актуалізувати знання учителів
української мови і літератури про загальні відомості щодо професійного
стандарту учителя ЗЗСО; сприяти
розвитку уміння учителів-словесників будувати траєкторію індивідуального
розвитку на основі самодіагностики педагогічної діяльності та створенню методичного
середовища, придатного для розвитку прогностичної компетентності
учителя-словесника на основі самоаналізу для забезпечення
належного рівня мовно-літературної освіти.
Для установлення емоційного контакту,
визначення ступеня готовності учасників заходу до сприйняття інформації було
запропоновано вправу «Моя тека».
У рамках теоретичної
частини учасникам заходу було запропоновано міні-лекцію «Самомоніторинг як основа розвитку прогностичної
компетентності учителя української словесності» (Майя Кондирєва, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку
педагогів ТОКІППО). Проблему «Критерії, індикатори системи
забезпечення у закладі загальної середньої освіти якості навчання української
мови і літератури» було запропоновано для колективного обговорення, а його
результати узагальнено під час виконання вправи «Методичне лото». Формуванню практичних умінь
самоаналізу сприяв практикум «Етапи траєкторії індивідуального розвитку
педагогічного працівника», за результатами якого було запропоновано виконати вправу
«Портфоліо». А усвідомленню змісту майстер-класу «Формулювання
дидактичних завдань, вибір способів їх розв'язання, діагностика та оцінювання
результатів з української мови і літератури у 5
– 11 класах» щодо самоаналізу діяльності учителя за планом сприяла вправа «Бачено-небачено».
На завершення роботи для обміну думками учасникам заходу було запропоновано вправу «Рефлексія. Вправа «Есе» (опис
цікавих й корисних фрагментів тренінгу та фрагментів, які стимулювали бажання
самовдосконалюватися) та проєкт методичних
рекомендацій учасникам заходу щодо порушеного питання.
Технічний супровід проведення круглого столу здійснила методист центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти ТОКІППО Оксана
Мочук.
Інформацію про проведений захід, методичні рекомендації буде розміщено
на блозі «Паланка словесника», а також – покликання, за яким можна переглянути
відеозапис круглого столу на ютуб-каналі.
Немає коментарів:
Дописати коментар