четвер, 25 березня 2021 р.

Про участь у занятті школи професійного зростання директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників «Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників в умовах освітньої реформи»

 



24 березня 2021 року узяла участь у  занятті школи професійного зростання директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників  «Забезпечення діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників в умовах освітньої реформи», яке відбулося на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet у Тернопільському ОКІППО і учасниками якого було більше тридцяти директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та представників місцевих органів управління освітою.

На ролі центрів професійного розвитку педагогічних працівників  у процесі забезпечення в умовах реформування реалізації державних стандартів у галузі освіти акцентував увагу учасників заходу директор Тернопільського ОКІППО, кандидат історичних наук, доцент Олександр Петровський. Його заступник з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат філологічних наук, доцент Ольга Когут а інформувала про підготовку до реалізації у рамках Нової української школи Державного стандарту базової середньої освіти,. який набрав чинності 2020 року. Проблеми щодо функційних обов’язків, ролей та завдань працівників центрів професійного розвитку педагогічних працівників  порушила методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогічних працівників Майя Кондирєва. Методист, в. о . завідувача відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб Любов Соболяк  поділилася своїми розвідками щодо сучасних підходів до забезпечення системи внутрішнього контролю за якістю освіти у закладі загальної середньої освіти. Учасники заходу поділилися інформацією і про власні здобутки на початку організації роботи у центрах професійного розвитку педагогічних працівників.

Загалом робота була плідною, адже сьогодні перед директорами центрів професійного розвитку педагогічних працівників постали завдання, які пов’язані найперше зі створенням нормативних документів, організацією роботи працівників центрів, побудовою партнерських стосунків з педагогічними працівниками та керівниками закладів освіти, представниками місцевих органів управління освітою і громадських організацій.  Отож були запитання – були й вичерпні відповіді.

Немає коментарів:

Дописати коментар