09 квітня цього
року у Тернопільському ОКІППО проведено чергове засідання творчої групи
учителів української мови і літератури «Методичні особливості створення кластерів для використання їх на різних
типах уроків української мови».
Мета методичного заходу - узагальнити і систематизувати
відомості із сучасної методики навчання української мови щодо переосмислення навчального матеріалу з
української мови через графіки, схеми і таблиці; розвивати уміння
словесників використовувати кластери
для розвитку критичного мислення школярів на різних етапах уроку у процесі
мовної освіти.
Під час роботи було порушено методичну проблему
використання методу «Кластер» на різних етапах уроку засвоєння нових
знань у процесі мовної освіти, а також на різних уроках розвитку мовлення для
формування комунікативних умінь – читати
(мовчки і вголос), слухати, говорити (монологічне і діалогічне мовлення) і
писати (переказувати почуте чи прочитане та створювати власні висловлення
різних жанрів). Найбільше захоплення присутніх викликала практична робота щодо
створення варіантів кластерів (класичного, арт-кластера, оберненого, з
нумерацією слів, для дослідження життєпису тощо) як канви написання майбутнього
учнівського висловлення (Кондирєва М.М., методист ТОКІППО).
Немає коментарів:
Дописати коментар