середа, 24 квітня 2019 р.



Про проведення обласного семінару-практикуму «Методичне забезпечення формування цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції: з досвіду роботи методичних установ, педагогічних закладів освіти Козівського району»


24 квітня цього року у Тернопільському ОКІППО для методичних працівників РМК/ММК/ОТГ проведено обласний семінар-практикум «Методичне забезпечення формування цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції: з досвіду роботи методичних установ, педагогічних закладів освіти Козівського району».
Мета цього заходу – сформувати комплексне і системне бачення  методичного забезпечення цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції через  можливість  надати кожному вчителю-філологу  вибір щодо розвитку професійного стилю відповідно до своїх поглядів, принципів та орієнтацій; стимулювати методичних працівників постійно здійснювати пошук оптимальних освітніх форм навчання, педагогічний експеримент, продукувати і узагальнювати самобутній досвід креативних учителів в умовах Нової української школи.
З основними теоретичними положеннями щодо інтеграції навчання як засобу забезпечення системних знань учнів з різних галузей науки в рамках освіти для сталого розвитку та соціалізації особистості  присутніх ознайомила методист ТОКІППО Боруцька Л. С. А про рівні інтеграції (інтегровані навчальні курси, спецкурси, вивчення однієї теми на основі двох або кількох із використанням ІКТ) повідомила доцент кафедри  змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук Олексюк О. Р.  Практичні досягнення щодо порушеного питання презентували методисти Козівського РМК Гладчук Л. Л., Процик Л. О. (Система роботи вчителів української мови і літератури, зарубіжної літератури щодо формування цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції) та учителі зарубіжної літератури (Турчин Г. І., Ценівська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Голяс С. Є., Козівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2), української мови і літератури (Лупиніс М. З., Кальненська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Довгошия Л. Р.,  Козівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2). Задля застосування набутих знань у практичній діяльності учасники семінару моделювали різні етапи інтегрованого уроку словесності.
Особливо чуттєвим та відвертим було підбиття підсумків семінару-практикуму у формі вправи «П’ять відкриттів»

Немає коментарів:

Дописати коментар