Про проведення обласного
семінару-практикуму «Методичне забезпечення формування цілісного світогляду
учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції: з досвіду роботи
методичних установ, педагогічних закладів освіти Козівського району»
24 квітня цього року у Тернопільському ОКІППО для
методичних працівників РМК/ММК/ОТГ проведено обласний семінар-практикум «Методичне забезпечення формування
цілісного світогляду учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної
інтеграції: з досвіду роботи методичних установ, педагогічних закладів освіти
Козівського району».
Мета
цього заходу – сформувати комплексне і системне бачення методичного забезпечення цілісного світогляду
учнів на уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції через можливість
надати кожному вчителю-філологу
вибір щодо розвитку професійного стилю відповідно до своїх поглядів,
принципів та орієнтацій; стимулювати методичних працівників постійно
здійснювати пошук оптимальних освітніх форм навчання, педагогічний експеримент,
продукувати і узагальнювати самобутній досвід креативних учителів в умовах
Нової української школи.
З основними теоретичними положеннями щодо інтеграції
навчання як засобу забезпечення системних знань учнів з різних галузей науки в
рамках освіти для сталого розвитку та соціалізації особистості присутніх ознайомила методист ТОКІППО Боруцька
Л. С. А про рівні інтеграції (інтегровані навчальні курси, спецкурси,
вивчення однієї теми на основі двох або кількох із використанням ІКТ)
повідомила доцент кафедри змісту і
методик навчальних предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук Олексюк
О. Р. Практичні досягнення щодо
порушеного питання презентували методисти Козівського РМК Гладчук Л.
Л., Процик Л. О. (Система роботи вчителів української мови і
літератури, зарубіжної літератури щодо формування цілісного світогляду учнів на
уроках словесності шляхом міжпредметної інтеграції) та учителі зарубіжної
літератури (Турчин Г. І., Ценівська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Голяс
С. Є., Козівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2), української
мови і літератури (Лупиніс М. З., Кальненська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Довгошия
Л. Р., Козівська ЗОШ І-ІІІ
ступенів № 2). Задля застосування набутих знань у практичній діяльності
учасники семінару моделювали різні етапи інтегрованого уроку словесності.
Особливо чуттєвим та відвертим було підбиття підсумків
семінару-практикуму у формі вправи «П’ять відкриттів»
Немає коментарів:
Дописати коментар