Проведено засідання проблемної
групи«Інтелектуальна карта як
альтернатива конспекту уроку української мови
і літератури (популярні сервіси для створення
інтелектуальних карт: дизайн, можливості експорту, управління)»
Інтелектуальна карта як інструмент роботи з інформацією
22 квітня цього року у
Тернопільському ОКІППО для творчих учителів української мови і літератури
(учасників та потенційних учасників конкурсу «Учитель року») було проведено
засідання проблемної групи «Інтелектуальна карта як альтернатива конспекту
уроку української мови і літератури (популярні
сервіси для створення інтелектуальних карт: дизайн, можливості експорту,
управління)».
Метою заходу є узагальнення науково-методичних відомостей
щодо використання у процесі навчання української мови і літератури
інтелектуальних карт для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти
в умовах запровадження нової української школи;
залучення словесників до спільного пошуку ефективних шляхів використання ІКТ та
розробки зразків навчального матеріалу
для застосування його у освітньому процесі згідно з положеннями
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, удосконалення
фахової компетентності та запитів споживачів освітніх послуг.
Із особливостями застосування популярних
сервісів для створення інтелектуальних карт (дизайну; можливостей експорту; зручності
управління) присутніх ознайомила методист центру
інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти інституту
О.Б.
Мочук. А методист відділу методики навчальних предметів та професійного
розвитку педагогів М.М. Кондирєва провела практичну частину засідання, у рамках
якої ознайомила присутніх з етапами підготовки й виготовлення
інтелектуальної карти як альтернативи конспекту уроку української мови і
літератури та презентувала алгоритм побудови конспекту уроку у формі ментальної
карти на тему «Іменник. Іменник як частина мови: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники загальні й власні, конкретні та
абстрактні (повторення й поглиблення)». На завершення роботи учасникам
заходу було запропоновано вправу «Резюме», суть якої полягає у тому, щоб кожен
найперше для самодіагностики продовжив речення на кшталт: під час роботи мені вдалося…, найважливішим для мене стало…, мене
зацікавили питання…, ці питання хочеться з’ясувати більш докладно…
Немає коментарів:
Дописати коментар