Проведено обласний
семінар-практикум для методистів, які відповідають
за стан викладання української
мови і літератури
26 квітня 2018 року у Тернопільській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 23 проведено семінар «Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу».
26 квітня 2018 року у Тернопільській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 23 проведено семінар «Інноваційні засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу».
26 квітня
2018 року у Тернопільській
загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 23 проведено семінар «Інноваційні
засади організації науково-методичної роботи з учителями-словесниками: з
досвіду роботи Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх
інновацій та моніторингу».
Мета цього заходу – систематизувати знання методистів про інноваційні засади організації
науково-методичної роботи з учителями-словесниками в умовах запровадження нової української
школи; розвивати уміння створювати таке методичне
середовище, яке забезпечувало б у методичних установах та закладах освіти
області належні умови для організації мовно-літературної освіти, сприяло б професійному
розвитку учителів-філологів, їх інноваційності
мислення та креативності.
Про оновлену методичну інфраструктуру
міста Тернополя присутніх поінформувала Литвинюк Г.І. (директор ТКМЦНОІМ). Методист цього ж центру, кандидат філологічних
наук Гапон Л.О. розповіла про особливості
упровадження інтегративної стратегії
професійного зростання учителів-словесників закладів загальної середньої освіти
міста Тернополя..
Раціональними зернами досвіду
роботи з порушеного питання поділилися педагогічні працівники Тернопільської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23 Мохорук С.М. (директор школи), заступник
директора Дмитрусь О.Г. (Підвищення ефективності освітнього процесу через
упровадження в практику роботи школи новітніх знань і сучасних педагогічних
технологій), учителі української мови і літератури Заяць І.В. ( Інноваційні форми методичної роботи з
учителями-словесниками), Тарасюк Л.А. (Інноваційні аспекти в роботі
учителя-словесника щодо організації позаурочної діяльності з учнями), Палкова З.В., Лисевич Л.П. (Методична порадня
«Як наповнити педагогічні інновації українознавчим змістом?»).
Підбила підсумки роботи методист
Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. (Інноваційні засади організації науково-методичної
роботи з учителями-словесниками в умовах запровадження нової української школи)
та запропонувала присутнім інтерактивну вправу «Дерево рішень» (рекомендації
щодо інноваційної організації науково-методичної роботи з
учителями-словесниками).
Немає коментарів:
Дописати коментар