Про тренінг
для учителів української мови і літератури «Особливості реалізації наскрізних та
змістових ліній програм на уроках української мови і літератури»
22 лютого
цього року проведено тренінг для учителів української мови і літератури «Особливості реалізації наскрізних та
змістових ліній програм на уроках української мови і літератури».
Метою цього
методичного заходу було узагальнення і систематизація відомостей із сучасної
методики навчання щодо специфіки реалізації наскрізних та змістових ліній програм
на уроках української мови і літератури у 5 – 11 класах; з’ясування запитів
словесників стосовно методичної допомоги із зазначеного питання; розвиток умінь
учителів створювати відповідне методичне середовище задля формування на
належному рівні в учнів предметних комунікативної та читацької компетентностей.
Вступну частину тренінгу становили вправи
«Незакінчене речення» (визначення рівня знань і ставлення учасників тренінгу до
порушеної проблеми), «Радощі життя учителя-словесника» (визначення очікуваних
результатів) та вхідне анкетування для встановлення зворотного зв’язку (Кондирєва М.М.). Основна
частина складалася із теоретичного блоку (інформаційних повідомлень у формі мультимедійних презентацій «Особливості
реалізації наскрізних ліній програм на уроках української мови і літератури» та
«Особливості реалізації змістових ліній програм на уроках української мови і
літератури» (Зуляк Г.Я., учитель Тернопільської української гімназії ім. І.Франка;
Підручняк
О.П., учитель Тернопільської класичної
гімназії)), практичного блоку (виконання у групах
вправ «Словникова робота», «Міфи та реальність», «Інопланетяни та земляни»),
допоміжної вправи для зняття психологічного напруження «Відкритий лист учнів
учителям-словесникам» (Кондирєва М.М.). Заключну
частину заходу становили підбиття підсумків шляхом вихідного голосування,
вправи «Кінокадр» (для встановлення зворотного зв’язку) і «Казковий магазин»
(для релаксації)).
Немає коментарів:
Дописати коментар