понеділок, 26 лютого 2018 р.





Про тренінг
для  учителів української мови і літератури «Особливості реалізації наскрізних та змістових ліній програм на уроках української мови і літератури»


22 лютого цього року проведено тренінг для учителів української мови і літератури «Особливості реалізації наскрізних та змістових ліній програм на уроках української мови і літератури».
Метою цього методичного заходу було узагальнення і систематизація відомостей із сучасної методики навчання щодо специфіки реалізації наскрізних та змістових ліній програм на уроках української мови і літератури у 5 – 11 класах; з’ясування запитів словесників стосовно методичної допомоги із зазначеного питання; розвиток умінь учителів створювати відповідне методичне середовище задля формування на належному рівні в учнів предметних комунікативної та читацької компетентностей.  
Вступну частину тренінгу становили вправи «Незакінчене речення» (визначення рівня знань і ставлення учасників тренінгу до порушеної проблеми), «Радощі життя учителя-словесника» (визначення очікуваних результатів) та вхідне анкетування для встановлення зворотного зв’язку (Кондирєва М.М.). Основна частина складалася із теоретичного блоку (інформаційних повідомлень у формі мультимедійних презентацій «Особливості реалізації наскрізних ліній програм на уроках української мови і літератури» та «Особливості реалізації змістових ліній програм на уроках української мови і літератури» (Зуляк Г.Я., учитель Тернопільської української гімназії ім. І.Франка; Підручняк О.П., учитель Тернопільської класичної гімназії)), практичного блоку (виконання у групах вправ «Словникова робота», «Міфи та реальність», «Інопланетяни та земляни»), допоміжної вправи для зняття психологічного напруження «Відкритий лист учнів учителям-словесникам» (Кондирєва М.М.). Заключну частину заходу становили підбиття підсумків шляхом вихідного голосування, вправи «Кінокадр» (для встановлення зворотного зв’язку) і «Казковий магазин» (для релаксації)).

Матеріали для реалізації наскрізних  ліній


Реалізація наскрізних змістових ліній. Презентація Підручняк О.П.





Немає коментарів:

Дописати коментар