понеділок, 26 лютого 2018 р.






Про засідання педагогічної майстерні
 для слухачів школи молодого учителя української мови і літератури 
«Методика аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури»


22 лютого цього року у формі методичної панорами проведено заняття школи молодого учителя української мови і літератури «Методика аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури».
Метою цього методичного заходу було узагальнення і систематизація відомостей із сучасної методики навчання української літератури щодо специфіки аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури; з’ясування запитів молодих учителів стосовно методичної допомоги із зазначеного питання; розвиток уміння словесників використовувати методи дослідження і шляхи аналізу художнього твору різних родів літератури у 5 - 11 класах задля удосконалення фахових компетентностей.  
Роботу розпочато із з’ясування складників комплексного аналізу епічного твору як форми інтерпретації художньої структури (Задорожна О.М., кандидат філологічних наук, методист з навчальних дисциплін відділу освіти Байковецької сільської ради). Майстер-класи щодо цікавих підходів до аналізу творів різних родів літератури продемонстрували Романюк О.Л. (учитель Андрушівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Шумського району),           Ріба М.А. (учитель Джуринської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського району),  Кузьмишин Л.А. (учитель Рогачинського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Бережанського району). Практичну частину заходу було проведено у формі панорами педагогічних досягнень «Моделювання уроків з елементами  пообразного, послідовного, проблемно-тематичного, порівняльного шляхів аналізу художнього твору» (Кондирєва М.М.) та обговорення змісту завдань проблемно-пошукового характеру «Аналіз ліричного та прозового  твору».

Кузьмишин Л.А. Презентація


Ріба Н.А. Презентація

Романюк О.Л. Презентація

Немає коментарів:

Дописати коментар