Про засідання педагогічної
майстерні
для слухачів школи молодого учителя
української мови і літератури
«Методика
аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури»
22 лютого
цього року у формі методичної панорами проведено заняття школи молодого учителя
української мови і літератури «Методика
аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури».
Метою цього
методичного заходу було узагальнення і систематизація відомостей із сучасної
методики навчання української літератури щодо специфіки аналізу художнього
твору в шкільному курсі літератури; з’ясування запитів молодих учителів
стосовно методичної допомоги із зазначеного питання; розвиток уміння
словесників використовувати методи дослідження і шляхи аналізу художнього твору різних
родів літератури у 5 - 11 класах задля удосконалення фахових компетентностей.
Роботу розпочато із з’ясування складників комплексного
аналізу епічного твору як форми інтерпретації художньої структури
(Задорожна О.М., кандидат
філологічних наук, методист з навчальних дисциплін відділу освіти Байковецької
сільської ради). Майстер-класи щодо
цікавих підходів до аналізу творів різних родів літератури продемонстрували Романюк О.Л. (учитель Андрушівського
НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Шумського району), Ріба М.А. (учитель Джуринської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чортківського
району), Кузьмишин Л.А. (учитель Рогачинського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Бережанського району).
Практичну частину заходу було проведено у формі панорами педагогічних досягнень
«Моделювання уроків з елементами
пообразного, послідовного, проблемно-тематичного, порівняльного шляхів
аналізу художнього твору» (Кондирєва
М.М.) та обговорення змісту завдань
проблемно-пошукового характеру «Аналіз ліричного та прозового твору».
Немає коментарів:
Дописати коментар