четвер, 8 травня 2025 р.

Про заходи МОН України з підготовки педагічних працівників ЗЗСО до упровадження з 01.09.2025 Нової української школи у 8 класх

 








Ніколи не будеш знати достатньо, якщо

не будеш знати більш ніж достатньо

(Вільям Блейк, англійський поет)


У межах заходів ЮНЕСКО з підтримки професійного розвитку вчителів в Україні за фінансової підтримки Global Partnership for Education (GPE) громадська спілка «ОСВІТОРІЯ» у співпраці з Міністерством освіти і науки України реалізувала низку заходів з підготовки педагічних працівників закладів загальної середньої освіти до упровадження 2025 року Нової української школи у 7 – 9 класах, а саме:

-                     у рамках теоретичної підготовки тренерів на сайті «Університет ОСВІТОРІЇ» розміщено навчальні матеріали (по 15 відео, тез лекцій, тестів, а також анкети, підсумкові тести, практичні завдання) загального онлайн-курсу  та галузевого онлайн-курсу «Майстерклас: навчання для тренерів НУШ у 7-9 класах» (січень – квітень 2025 року);

- з метою практичної підготовки тренерів у м. Києві проведено триденне навчання (квітень 2025 року) за участі ШИЯНА Романа, ЗАВАЛЬНОГО Максима, ГАЙДУЧЕНКА Юрія, учасників команди підтримки реформ МОН України, авторів / співавторів ДСБСО, модельних навчальних програм і підручників, творчих учителів;

- підготовлено для тренерів два методичні посібники з навчальними матеріалами та робочий зошит;

- створено у фейсбук професійну спільноту тренерів, де розміщено матеріали вебінарів, дописи, консультації (https://www.facebook.com/groups/1281265513003762?locale=ru_RU).

У рамках безперервного професійного розвитку як професійної компетентності (профстандарт учителя) учитель має демонструвати здатності визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя, взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії, інтервізії тощо), що передбачає  певні знання, які постійно оновлюються, та уміння. А задля цього, однозначно, потрібно вчитися!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар