понеділок, 26 травня 2025 р.

Про творчу зустріч «Письмова взаємодія на уроках словесності: орієнтири для оцінювання у 5-6 та 7 класах НУШ»

 






23 травня 2025 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулася творча зустріч «Письмова взаємодія на уроках словесності: орієнтири для оцінювання у 5-6 та 7 класах», учасниками якої стали більше сімдесяти учителів-словесників ЗЗСО області та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників. До участі у заході також було запрошено педагогів закладів освіти Тернопільської області – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Кондирєва М. Презентація.

Мета заходу – актуалізувати інформацію про критерії оцінювання різних видів письмової взаємодії, можливі варіанти й інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з української мови; української і зарубіжної літератур, науково-методичні напрацювання щодо особливостей планування системи оцінювання обов’язкової групи три (укладання календарно-тематичного та поурочних планів), змістове наповнення і структуру діагностувальних робіт для забезпечення належного рівня якості мовно-літературної освіти у класах НУШ.

На організаційному етапі роботи учасників заходу було ознайомлено з планом і регламентом роботи (Майя Кондирєва, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), запропоновано тему для обговорення «Письмова взаємодія на уроках словесності: загальні результати як мірило навчального поступу учнівства за освітніми циклами» (Ольга КОГУТ, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, доцент, кандидат філологічних наук).

У рамках реалізації теоретичного блоку Майя КОНДИРЄВА запропонувала присутнім розглянути питання «Варіантність планування оцінювання письмової взаємодії під час вивчення української мови, української і зарубіжної літератур (специфіка укладання календарно-тематичного та поурочних планів)». А про створення інтерактивних вправ за допомогою Canva, Padlet, іЗЗі висловилася Дарина КУЦ, методист мовно-літературної освітньої галузі видавництва «Ранок».

Задля реалізації практичного блоку було запропоновано інформацію про забезпечення ефективності освітнього процесу: наступність  навчання української мови, української і зарубіжної літератур на діагностувальній основі відповідно до очікуваних результатів (МНП) та індексів обов’язкової групи три (письмової взаємодії) ДСБСО,  навчально-методичний апарат підручників і відповідність їх загальним результатам ДСБСО, зміст і структуру діагностувальної роботи (Майя КОНДИРЄВА).

З метою підбиття підсумків роботи учасників семінару було запрошено  до обговорення проєкту методичних рекомендацій, розроблених за результатами проведення заходу (Майя КОНДИРЄВА, учасники заходу).

Немає коментарів:

Дописати коментар