17 лютого 2023 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено практикум «Практичні аспекти асинхронного навчання української словесності в умовах воєнного стану», учасниками якого стало більше п’ятдесяти учителів української мови і літератури ЗЗСО області (серед них словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»).
Мета цього заходу – надання
освітніх послуг учителям української мови і літератури щодо роз’яснення
нормативної бази запровадження в освітній процес асинхронного навчання для
забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти в умовах воєнного стану; розвиток інформаційно-цифрової
компетентності учителів словесності для оволодіння відповідним інструментарієм,
вибору засобів комунікації, комп’ютерних програм, онлайн-сервісів для
організації освітнього процесу.
Роботу було розпочато з організаційної частини, у рамках
якої відбулося ознайомлення учасників заходу з планом і регламентом роботи, представлення
учасників (Майя
КОНДИРЄВА,
методист, в. о завідувача відділу
методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО). Для визначення емоційного стану учасників практикуму
було запропоновано вправу «Сад почуттів».
Складниками теоретичної частини
(інформаційно-презентаційної) є виступи «Психологічна підтримка
учнів під час освітнього процесу в умовах воєнного стану» методиста навчально-методичного центру
психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО Світлани ДЕМИДАСЬ та
«Взаємодія між суб'єктами
дистанційного навчання в асинхронному режимі: інтерактивні освітні платформи, електронна пошта,
форуми, соціальні мережі тощо» викладача кафедри менеджменту і
методології освіти ТОКІППО, кандидата економічних наук Надії
БАБОВАЛ. У рамках цього
блоку учасники заходу працювали за стратегією «Сітка Елермана» (добір аргументів за і проти організації
дистанційного навчання).
Практичні аспекти
асинхронного навчання української словесності в умовах воєнного стану розкрила у виступі «Інструментарій,
засоби комунікації, комп’ютерні програми, онлайн-сервіси асинхронного навчання
української словесності» Майя КОНДИРЄВА. Задля узагальнення результатів
роботи практико зорієнтованого блока словесники виконали вправу «Візуальна
шпаргалка» (укладання чек-листа онлайн-уроку).
Для підбиття підсумків роботи учасниким
науково-методичного заходу було запропоновано вправу «Троянда і шипи»
(опис цікавих й корисних фрагментів практикуму та фрагментів, які стимулювали би
бажання учителя самовдосконалюватися)»
та методичні рекомендації,
які розроблено за результатами проведення практикуму (Майя КОНДИРЄВА).
Немає коментарів:
Дописати коментар