15
квітня 2022 року у Тернопільському ОКІППО
на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено семінар «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української
літератури: вивчення біографії письменника у єдності з його творчістю», учасниками якого стали більше
тридцяти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області -
учителів української мови і літератури закладів загальної середньої
освіти області та педагогів закладів освіти – учасників інноваційного
освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження
навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в
умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».
Методичні рекомендації , розроблені за результатами проведення семінару
«Формування ключових компетентностей учнів на уроках української літератури: вивчення біографії письменника у єдності з його творчістю» 15 квітня 2022 року
На організаційно-мотиваційному етапі роботи учасників заходу було ознайомлено з метою проведення семінару,
регламентом роботи.
Вступне слово Ольги КОГУТ (заступника директора з
науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних
технологій Тернопільського ОКІППО, кандидата філологічних наук, доцента) «Мета професійної діяльності учителя – формування ключових компетентностей учнів, розвиток їхніх
здібностей» виконало акцентну функцію щодо мети діяльності педагогічного
працівника у закладі загальної середньої освіти.
У рамках теоретичної частини питання
компетентнісного
потенціалу літературної освіти у 5 – 6 класах Нової української школи (типи
уроків, форми, методи роботи на уроці, алгоритм вивчення життєпису письменника)
висвітлила Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики
навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів
Тернопільського ОКІППО.
У
рамках практичної частини своїми дослідженнями
щодо розвитку інформаційно-комунікативної компетентності учнів під час
вивчення біографії письменників на уроках української літератури інформувала учасників заходу Оксана
ГОРОДЕЦЬКА (доцент кафедри менеджменту і методології освіти Тернопільського
ОКІППО, кандидат
педагогічних наук), а щодо методичних засад вивчення біографії письменника,
або ж технологічних підходів до формування
та розвитку в учнів критичного мислення – Майя КОНДИРЄВА.
Задля підбиття підсумків
роботи семінару і продовження професійної дискусії з порушеного питання
учителів української мови і літератури запрошено до участі у педагогічному вічу
«Частина біографії митця є частиною біографії народу: джерела,
принципи вивчення життєвого і творчого шляху майстра слова».
Немає коментарів:
Дописати коментар