неділю, 17 квітня 2022 р.

Про проведення семінару «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української літератури: вивчення біографії письменника у єдності з його творчістю»

 




15 квітня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено семінар «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української літератури: вивчення біографії письменника у єдності з його творчістю», учасниками якого стали більше тридцяти педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області - учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області та педагогів закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Методичні рекомендації , розроблені за результатами проведення семінару

«Формування ключових компетентностей учнів на уроках української літератури: вивчення біографії письменника у єдності з його творчістю»         15 квітня 2022 року

Мета семінару - актуалізувати знання учителів української мови і літератури про компетентнісний потенціал  уроків української літератури, приурочених вивченню біографії письменників; розвивати уміння словесників використовувати різні методи дослідження і шляхи вивчення біографії митця у 5 - 11 класах задля розвитку ключових компетентностей учнів; анонсувати  сучасний ефективний  інструментарій для забезпечення належного рівня обов’язкових результатів навчання учнів з мовно-літературної освітньої галузі, зазначених у Державному стандарті базової середньої освіти (2020). 

На організаційно-мотиваційному етапі роботи учасників заходу було ознайомлено з метою проведення семінару, регламентом роботи.

Вступне слово Ольги КОГУТ (заступника директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій Тернопільського ОКІППО, кандидата філологічних наук, доцента) «Мета професійної діяльності учителя формування ключових компетентностей учнів, розвиток їхніх здібностей» виконало акцентну функцію щодо мети діяльності педагогічного працівника у закладі загальної середньої освіти.

У рамках теоретичної частини питання компетентнісного потенціалу літературної освіти у 5 – 6 класах Нової української школи (типи уроків, форми, методи роботи на уроці, алгоритм вивчення життєпису письменника) висвітлила Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО.

У рамках практичної частини своїми дослідженнями  щодо розвитку інформаційно-комунікативної компетентності учнів під час вивчення біографії письменників на уроках української  літератури інформувала учасників заходу Оксана ГОРОДЕЦЬКА (доцент кафедри менеджменту і методології освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат педагогічних наук), а щодо методичних засад вивчення біографії письменника, або ж  технологічних підходів до формування та розвитку в учнів критичного мислення – Майя КОНДИРЄВА.

Задля підбиття підсумків роботи семінару і продовження професійної дискусії з порушеного питання учителів української мови і літератури запрошено до участі у педагогічному вічу «Частина біографії митця є частиною біографії народу: джерела, принципи вивчення життєвого і творчого шляху майстра слова».


Немає коментарів:

Дописати коментар