вівторок, 20 жовтня 2020 р.

Про роботу щодо опрацювання курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників ОІППО (Тренери для тренерів) на тему «Супровід діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників»

 



Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у рамках українсько-фінського проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») і технічного супроводу Global event Group проводить              з 15 жовтня до 12 листопада цього року на платформі Zoom серію онлайн-тренінгів з курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників ОІППО («Тренери для тренерів», по двоє представників ОІППО) на тему «Супровід діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників».  Мені поталанило стати одним із учасників цього онлайн-тренінгу.

Змістове наповнення пропонованого курсу  розкривають працівники УІРО та запрошені експерти з таких питань:

-         ЦПР ПП в умовах освітньої реформи: створення і забезпечення діяльності ЦПР ПП;

-         Професійний стандарт професії «Вчитель початкових класів», «Вчитель ЗЗСО», “Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)”. Консультування педагогічних працівників щодо планування індивідуальної траєкторії їхнього професійного розвитку;

-         Професійний стандарт професії «Керівник ЗЗСО». Консультування працівниками ЦПР ПП керівників закладів освіти;

-         Основні напрями реформи в дошкільній освіті. Консультування працівників закладів дошкільної освіти щодо їхнього професійного розвитку;

-         Консультування керівників і педагогічних працівників закладів освіти щодо організації та забезпечення інклюзивної освіти;

-         Особливості надання психологічної підтримки педагогічним працівникам у процесі їхнього професійного розвитку;

-         Нові професійні ролі працівників ЦПР ПП;

-         Медіаактивність ЦПР ПП в інтернет просторі;

-         Організація партнерської взаємодії працівників ЦПР ПП.

Організація роботи учасників онлайн-тренінгів передбачає ознайомлення зі змістом мінілекцій, обговорення двох пов’язаних зі змістом лекцій проблем і представлення результатів обговорення.

У період між онлайн-тренінгами запропоновано самостійну  роботу у Гугл-документах, яка є логічним продовженням тренінгу, який відбувся, та підготовчим етапом до роботи у наступному.

Про успішне завершення участі  у онлайн-тренінгу свідчитимуть сертифікати про підвищення кваліфікації, які буде видано за результатами підсумкового тесту.

Зізнаюся, що пропозиція узяти участь у зазначеному вище заході була несподіваною і дещо мене ошелешила. Однак за результатами участі у двох вебінарах (належного рівня організація, доброзичливе ставлення організаторів заходу, активна комунікація учасників, предметна розмова та цікаві питання для обговорення) з’явилися зацікавлення порушеною проблемою, бажання працювати, ідеї щодо використання пропонованих матеріалів у роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар