середу, 19 серпня 2020 р.

Про онлайн-зустріч методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, у рамках Серпневих методичних студій

 





Відповідно до плану роботи Тернопільського ОКІППО 19 серпня 2020 року у режимі відеоконференції на платформі Google Meet (https://meet.google.com/) відбулася онлайн-зустріч  методичних працівників РМК/ММК, ОТГ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, у рамках Серпневих методичних студій на тему «Запровадження методичного коучингу для забезпечення компетентнісного навчання української мови і літератури, зарубіжної літератури у 2020-2021 навчальному році».

Презентація. Специфіка організації освітньої діяльності учителів української словесності в умовах реформування загальної середньої освіти

Відеозапис виступу Буреги О.С. Формування громадянських компетентностей в умовах постмодерну

Відеозапис онлайн-зустрічі "Запровадження методичного коучингу для забезпечення компетентнісного навчання української мови і літератури, зарубіжної літератури у 2020-2021 навчальному році"


Ліричним заспівом роботи прозвучав вірш про поетику учительської душі у виконанні автора Середюка Т. С., учителя Заліщицької державної гімназії Тернопільської області.

Створенню інтригувально-мотиваційно-актуалізаційної канви заходу сприяв виступ про психологічну траєкторію досягнення успіху особистості керівника чи  учителя Жизномірської О. Я., доцента кафедри  педагогіки,  психології та інклюзивної освіти ТОКІППО, кандидата психологічних наук.

Основним питанням для розгляду учасникам заходу було запропоновано питання когнітивно-корекційного характеру: «Коучинг в освіті як метод сучасного консультування педагогічних працівників для ефективного компетентнісного навчання української мови і літератури, зарубіжної літератури». Науково-методичні засади порушеної проблеми розкрили методисти Тернопільського ОКІППО Кондирєва М. М. (Специфіка організації освітньої діяльності учителів української словесності в умовах реформування загальної середньої освіти), Боруцька Л. С.  (Актуальні проблеми шкільного курсу «Зарубіжна література»: досягнення, виклики, перспективи) та Борисюк З. В. (Результати участі учнів закладів освіти області у філологічних випробуваннях).

Інтеграційно-формувальну місію було закладено у тему «Коригування системи методичної роботи у районі/місті, ОТГ для забезпечення компетентнісного навчання української мови і літератури, зарубіжної літератури у 2020-2021 навчальному році відповідно до запитів учителів словесності: проблеми і шляхи розв’язання їх», яку представлено кількома блоками у виступах кращих із кращих словесників закладів освіти області.  Так, тему «Мотиваційний етап навчальної діяльності на уроці зарубіжної літератури» порушила Голяс С. Є., учитель Козівської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів  № 2 Козівської районної ради Тернопільської області. Секретами формування критичного та системного мислення як одного з найважливіших умінь сучасного учня ділилися Яструбчак Г. М., директор,  учитель Кривченської загальноосвітньої школи     І-ІІІ ступенів; Петричко І. З., учитель Максимівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Максимівської сільської ради Збаразького району Тернопільської області; Сакара О. Є., учитель Опорного закладу Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Про особливості застосування техніки розвитку навички свідомого читання розповіла Кузьма М. Д., учитель Звиняцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів імені Михайла Галущинського Чортківської районної ради Тернопільської області. Основні аспекти формування громадянських компетентностей в умовах постмодерну окреслили Парадівська Т. А., учитель Великозагайцівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»; Бурега О. С., заступник директора, учитель Струсівської санаторної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів. Учительські секрети творення успішного абітурієнта презентували Барбарош Н. Р., учитель Комунального закладу навчально-виховний комплекс «Великобірківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів-гімназія ім. Степана Балея»; Мельниченко О.І., учитель Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – гімназія». Звичайно, найбільший інтерес учасників заходу викликав блок «Перспектива сучасного формату освіти – дистанційне навчання», зміст якого було розкрито у виступах Желізко Ю. В., учителя Тернопільської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 24 Тернопільської міської ради Тернопільської області; Ключник Н.С., заступника директора, учителя Зборівської державної української гімназії ім. Романа Завадовича; Винник Г. М., учителя Бережанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Бережанської міської ради Тернопільської області; Зарихти О. В., учителя Гімназії «Гармонія» - відокремленого структурного підрозділу Галицького коледжу імені В. Чорновола; Зубик Н. В., учителя Заліщицької державної гімназії Тернопільської області, кандидата філологічних наук.

Під час проведення онлайн-зустрічі згідно з алгоритмом запровадження коучингу її учасники, а зареєструвалися для участі у заході 75 осіб, активно спілкувалися у чаті, беручи участь у кількох активностях для встановлення зворотного зв’язку.

    Технічний супровід щодо підготовки до проведення та проведення заходу  забезпечила Мочук О.Б., методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти.

Загалом змістове наповнення онлайн-спілкування було цікавим, а робота плідною, про що свідчить одна зі світлин, на якій зображено результат участі у заході – безцінні рукотворні записи зернин педагогічного досвіду...


2 коментарі:

  1. Щиро дякую Вам як постійному читачеві матеріалів за відгук. Старатимуся і надалі...
    Успіхів нам на початку нового навчального року.

    ВідповістиВидалити