Якщо мама філолог, то... Під час підготовки до ЗНО власної дитини мама-філолог може продукувати такі фрази...
А яким має бути сучасний методичний працівник?
Відповідь – у розшифровці «текстів нової
природи» ….
Уже традиційний інформаційний блок перед новим
етапом навчання (з 15.06.20 – для педагогічних працівників ОІППО) розміщую саме
сьогодні, бо цього дня 2017 почала діяти інтернетна соціальна мережа
Ukrainians.
Теорія мережі (коннективізм) змінює дистанційне
навчання (див.: чотири підходи: біхевіоризм, когнітологія, конструктивізм та
коннективізм). Про це – детально на завершальному етапі навчання.
А Ви вже створювали хуліганські обкладинки
(антибук), хмарки слів, гру «Чімбаросо», ребуси, мультимедійну вебсторінку
(глог), інтелект-карти, комікси тощо?
Ми розшифровували такі тексти…
Пропедевтика до відео.
Цифрова епоха породжує інші тексти. Окрім лінійних, які ми творимо (статті,
посібники тощо), тепер маємо освоювати не лише уміння читати нелінійні тексти,
а й творити, бо наш учень завдяки Е-пристроям (девайсам)
комунікує такими текстами, а світ постмодерну провокує на це.
Спробуємо розшифрувати тексти цифрової епохи,
тексти постмодерну, або (як їх нарікають) "тексти нової природи"
(поняття запропоноване О. Казаковою). Можна дискутувати щодо останнього поняття, але
то інший формат...
Вам пропоновано переглянути відео, у якому
завдяки "текстам цифрової епохи" зашифрована відповідь на запитання:які тенденції змушують методиста бути сучасним?
У створенні відео намагалася максимально
орієнтуватися на текст постмодерну, тому цитування, посилання, музика ДахаБраха
(І НЕ ЛИШЕ ТОМУ, ЩО ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ЛАУРЕАТИ 2020, А Й ТОМУ, ЩО Є ЯСКРАВИМ
ПРИКЛАДОМ ПОСТМОДЕРНОЇ МУЗИКИ).
Долучайтеся…Пізнання проявляється разом з
досвідом (концептуалізм). До слова, яскравим представником концептуалізму був
П'єр Абеляр, якого цього дня в далекому 1140 р. церковний суд звинуватив у
єресі….
Марина Скрипник
Немає коментарів:
Дописати коментар