четвер, 27 червня 2019 р.




26 червня 20129 року в ТОКІППО у рамках роботи  проблемної групи «Сучасні педагогічні інновації для підвищення рівня  мовно-літературної освіти» було проведено засідання творчої групи учителів української мови і літератури на тему «Групова технологія навчання та технології індивідуалізації процесу навчання словесності».
Прнезентація

Мета цього заходу - узагальнити науково-методичні відомості щодо використання у процесі навчання української мови і літератури групової технології навчання та технологій індивідуалізації процесу навчання для забезпечення належного рівня мовно-літературної освіти в умовах запровадження Нової української школи; залучити словесників до спільного пошуку ефективних шляхів використання елементів «відкритої школи», продуктивного та  індивідуального навчання І. Унт, адаптивної системи навчання А. Границької, навчання на основі індивідуально-орієнтованого навчального плану В. Шадрікова, проектного методу; ініціювати розробку зразків навчального матеріалу  для використання його у освітньому процесі згідно з положеннями Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти й чинними програмами з української мови і літератури задля удосконалення фахової компетентності учителів та задоволення запитів споживачів освітніх послуг.
До уваги учасників засідання було запропоновано узагальнені теоретичні матеріали щодо застосування групової технології навчання (відкритої школи) та технології індивідуалізації процесу навчання словесності (продуктивного й  індивідуального навчання І. Унт; адаптивної системи навчання А. Границької; навчання на основі індивідуально-орієнтованого навчального плану В. Шадрікова, проектного методу) (методист ОКІППО Кондирєва М.М.) практичні поради щодо моделювання фрагментів уроків української мови і літератури з використанням елементів групової технології навчання та технологій індивідуалізації процесу навчання.
Як резюме роботи у процесі обговорення порушеного питання прозвучала дука про те, що особистісно зорієнтована мовно-літературна освіта майбутнього має бути спрямована найперше на задоволення запитів її споживачів з урахуванням їхніх вікових та психологічних особливостей, досвіду та цінностей.

Немає коментарів:

Дописати коментар