середу, 14 листопада 2018 р.



Проведено    засідання  творчої групи учителів української словесності «Імплементація у методику навчання української мови і літератури технології розвитку критичного мислення через метод «Кластер».


06.11.2018 проведено    засідання  творчої групи учителів української словесності «Імплементація у методику навчання української мови і літератури технології розвитку критичного мислення через метод «Кластер».
Мета заходу узагальнити і систематизувати відомості із сучасної методики навчання української мови щодо переосмислення навчального матеріалу з української мови і літератури через графіки, схеми і таблиці; розвивати уміння словесників використовувати кластери для розвитку критичного мислення школярів у процесі мовно-літературної освіти.
Про кластер як один із способів розвитку критичного мислення школярів присутні поінформувала Кондирєва М.М., методист ТОКІППО. Про створення кластерів на уроках української мови поділилася досвідом Придатко Т.І., учитель української мови і літератури Почаївської ЗОШ І – ІІІ ступенів Кременецького району. А про роль методу «Кластер» на уроках української літератури висловила свої міркування Кольба Г.Я., учитель української мови і літератури Бучацької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2. Окрушини власного досвіду щодо використання кластерів для формування критичного мислення на уроках української словесності презентувала Коник Н.В., учитель української мови і літератури Збаразької ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2. У дискусії, що виникла як підсумок засідання творчої групи, усі члени озвучили свої думки щодо позитивної та негативної сторін застосування методу «Кластер» на уроках української мови і літератури.

Немає коментарів:

Дописати коментар