28 листопада цього року втретє у формі семінару-практикум проведено заняття школи молодого учителя
української мови і літератури «Сучасний
урок словесності: типологія уроків, форми їх проведення»
Метою методичного заходу є узагальнення і систематизація відомостей із сучасної
методики навчання української мови і літератури про типи уроків словесності і
форми їх проведення; з’ясування запитів молодих учителів-словесників щодо
напрямів надання їм методичної допомоги із зазначеного питання; розвиток умінь
педагогів моделювати уроки різних типів та форм проведення.
Роботу розпочато із
обговорення проблеми підготовки цікавого
уроку. Далі учасники
методичного заходу під керівництвом Царик
Л.І., доцента кафедри теорії і
методики української та світової літератури Тернопільського національного
педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, кандидата філологічних наук,
та методиста ТОКІППО Кондирєвої М.М.
з’ясували особливості типології уроків української мови і літератури та специфіку
їх проведення. На етапі практичного застосування отриманої інформації було переглянуто
відеозапис інтерактивного уроку української мови у 6 класі «Основні способи словотвору» та обговорено його і запропоновано
відповідні матеріали для моделювання уроку української літератури «Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька
пливе», «Садок вишневий коло хати…». Картини довколишнього світу, природи у
поезії…» із застосуванням різних технологій навчання (більше десяти). Підбиття
підсумків роботи здійснено у формі обговорення результатів моделювання та
з’ясування сучасних вимог до уроку словесності.
Як результат
рефлексії – жоден учасник засідання не скористався правом озвучити інформацію
про те, що марно потрачено час!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар