пʼятниця, 5 грудня 2025 р.

Чому вчителі вважають, що потенційні відмінники втрачають бали під час оцінювання за групами результатів? Як краще перевіряти учнівські досягнення: кожен результат окремо чи все разом? Відповіді ОСВІТОРІЇ...

 



Для багатьох вчителів зараз — особлива пора: час підсумувати здобутки, завершити семестр, відзначити маленькі й великі перемоги своїх учнів.

Але серед усіх турбот варто знайти кілька хвилин для себе — щоб надихнутися, відновити ресурс і впевнено рухатися далі. Традиційно ОСВІТОРІЯ пропонує добірку корисних матеріалів, можливостей для розвитку та подій, які допоможуть завершити рік із теплом і вірою у важливість нашої роботи.

Більш докладно можна ознайомитися з матеріалами за інтерактивними покликаннями...

.📗 Інтерв'ю з Тамарою Горіха Зерня: сучасна письменниця постає у незвичному ракурсі — серед побутових турбот, вибору університету для доньки, спроб заохотити молодшого до читання.
📗 Мовою альфа: як зрозуміти наймолодше покоління на Землі.
📗Оцінки — ворог мотивації: спостереження Інституту соціальних досліджень Мічиганського університету та вправи щоб перевести увагу учнів з оцінок на навчальний прогрес.
📗 Голос учителя— скарб: як берегти голосові зв’язки в холодну пору року.
📗 Все що ви хотіли знати про НУШ: відповіді на популярні питання від начальника відділу змісту оцінювання навчальних компетентностей Українського центру оцінювання якості освіти — Олександра Козленка.
📗 Все що ви хотіли знати про НУШ: відповіді на популярні питання від начальника відділу змісту оцінювання навчальних компетентностей Українського центру оцінювання якості освіти — Олександра Козленка.

Більше матеріалів ТУТ.


Немає коментарів:

Дописати коментар