20 вересня 2024 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося друге засідання проблемної групи учителів української мови і літератури «Акценти навчання української мови і літератури у 7 класі НУШ: нові методичні підходи, сучасний інструментарій», участь у якому узяли більше ста учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, які у 2024 - 2025 навчальному році працюють у 7 класі.
Презентація. Основні види оцінювання у мовно-літературній освітній галузі
Мета
заходу - надання освітніх послуг учителям української мови і
літератури щодо з’ясування особливостей навчання української мови і літератури
у 7 класі Нової української школи (нормативне забезпечення, психологічні
аспекти організації освітнього процесу, форми організації освітнього процесу,
навчальна діяльність здобувачів освіти та способи побудови зворотного зв’язку,
посилення національно-патріотичного виховання); оволодіння відповідним методичним інструментарієм, рекомендованими у чинних модельних
програмах методами, прийомами для досягнення очікуваних результатів у
мовно-літературній освітній галузі; ознайомлення зі зразками
науково-методичних напрацювань щодо формування предметних (комунікативної і
читацької) та ключових компетентностей у семикласників (виклики у 2024-2025
навчальному році і шляхи подолання їх в організації освітнього процесу у сьомих
класах).
На організаційному етапі
роботи словесників було ознайомлено з планом і регламентом роботи (Майя КОНДИРЄВА,
методист, в. о. завідувача відділу
методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного
циклів Тернопільського ОКІППО), актуалізовано тему для обговорення «Особливості організації освітнього процесу у 7 класі Нової
української школи (нормативне забезпечення, форми організації освітнього
процесу, посилення національно-патріотичного виховання)» (Ольга КОГУТ, заступник
директора
Тернопільського ОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та
інформаційно-комунікаційних технологій, доцент, кандидат філологічних наук).
Задля розгляду
питань теоретичного і практичного характеру присутнім було презентовано основні
тези порушеної проблеми, а саме: модельні навчальні програми з української літератури
для 7 класу; загальні і конкретні результати, орієнтири для оцінювання
навчальних досягнень учнів згідно з вимогами до обов’язкових результатів
навчання учнів 7 – 9 класів у мовно-літературній освітній галузі (українська
мова) за Державним стандартом базової середньої освіти; укладання
конспекту компетентнісно зорієнтованого
уроку української літератури у 7 класі з
елементами дистанційного навчання (Майя КОНДИРЄВА); порядок дій та правила поведінки під час радіаційної
та хімічної небезпеки (Олег КОЛОДІЙЧУК, в. о. завідувача, доцент,
кафедри змісту і методик навчальних
предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук).
З метою підбиття підсумків роботи
учасникам засідання проблемної групи було запропоновано дискусійну панель у формі відповідей на запитання
та обговорення
й доповнення проєкту методичних рекомендацій (Майя
КОНДИРЄВА).
Немає коментарів:
Дописати коментар