понеділок, 23 вересня 2024 р.

Відбулося друге засідання проблемної групи учителів української мови і літератури «Акценти навчання української мови і літератури у 7 класі НУШ: нові методичні підходи, сучасний інструментарій»

 




20 вересня 2024 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулося друге засідання проблемної групи учителів української мови і літератури «Акценти навчання української мови і літератури у 7 класі НУШ: нові методичні підходи, сучасний інструментарій», участь у якому узяли більше ста учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, які у 2024 - 2025 навчальному році працюють у 7 класі.

Наказ МОН України "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів    навчання" від 02.08.2024 № 1093

Лист МОН України "Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році" від 30.08.2024 № 1.1/15776-24

Презентація. Основні види оцінювання у мовно-літературній освітній галузі



Мета заходу - надання освітніх послуг учителям української мови і літератури щодо з’ясування особливостей навчання української мови і літератури у 7 класі Нової української школи (нормативне забезпечення, психологічні аспекти організації освітнього процесу, форми організації освітнього процесу, навчальна діяльність здобувачів освіти та способи побудови зворотного зв’язку, посилення національно-патріотичного виховання); оволодіння відповідним методичним інструментарієм, рекомендованими у чинних модельних програмах методами, прийомами для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі; ознайомлення зі зразками науково-методичних напрацювань щодо формування предметних (комунікативної і читацької) та ключових компетентностей у семикласників (виклики у 2024-2025 навчальному році і шляхи подолання їх в організації освітнього процесу у сьомих класах).

На організаційному етапі роботи словесників було ознайомлено з планом і регламентом роботи (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу  методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), актуалізовано тему для обговорення «Особливості організації освітнього процесу у 7 класі Нової української школи (нормативне забезпечення, форми організації освітнього процесу, посилення національно-патріотичного виховання)» (Ольга КОГУТ, заступник директора Тернопільського ОКІППО з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, доцент, кандидат філологічних наук).

Задля розгляду питань теоретичного і практичного характеру присутнім було презентовано основні тези порушеної проблеми, а саме: модельні навчальні програми з української літератури для 7 класу; загальні і конкретні результати, орієнтири для оцінювання навчальних досягнень учнів згідно з вимогами до обов’язкових результатів навчання учнів 7 – 9 класів у мовно-літературній освітній галузі (українська мова) за Державним стандартом базової середньої освіти; укладання конспекту  компетентнісно зорієнтованого уроку української літератури  у 7 класі з елементами дистанційного навчання (Майя КОНДИРЄВА); порядок дій та правила поведінки під час радіаційної та хімічної небезпеки (Олег КОЛОДІЙЧУК, в. о. завідувача, доцент,  кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО, кандидат педагогічних наук).

З метою підбиття підсумків роботи учасникам засідання проблемної групи було запропоновано дискусійну панель у формі відповідей на запитання та обговорення й доповнення проєкту методичних рекомендацій (Майя КОНДИРЄВА).        

Немає коментарів:

Дописати коментар