понеділок, 15 травня 2023 р.

Про онлайн-тренінг для учителів української мови та літератури

 





12 травня 2023 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбувся онлайн-тренінг для учителів української мови та літератури  «Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовно-літературної освіти», учасниками якого були більше сорока учителів української мови і літератури ЗЗСО області, серед яких і словесники закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

Кондирєва Майя. Презентація 

Мета заходу - проаналізувати вплив медіаосвіти на формування медіаграмотності особистості, поглибити знання педагогів щодо функціонування медіазасобів, розвивати навички аналізу, критичного оцінювання, перевірки та осмислення інформаційних повідомлень.

Пріоритетними завданнями роботи у рамках заходу було підвищення рівня цифрової та комунікативної компетентності педагогічних працівників під час організації освітнього процесу у ЗЗСО; з’ясування сучасних тенденцій з цифровізації освіти в рамках концепції навчання протягом життя; формування знань про медіаосвіту як інноваційний напрямок діяльності педагога; проаналізувати вплив медіаосвітніх технологій на процес соціалізації здобувачів освіти.

На організаційному етапі роботи відбулося ознайомлення з метою, завданнями, планом і регламентом роботи, представлення учасників заходу (вправа «Факт про мене»), обговорення правил проведення тренінгу та з’ясування очікувань (вправа «Озвучення очікувань») (Оксана МОЧУК, методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО).  

У рамках реалізації теоретичного блоку було проведено міні-лекції, у змісті яких розкрито інформацію «Медіаосвіта: інтеграція в мовно-літературну освітню галузь НУШ» (Оксана МОЧУК) та «Соціальні мережі, зокрема фейсбук та інстаграм, застосунок тік-ток у системі роботи учителя української мови і літератури» (Ірина ПОЛЯК,  старший викладач кафедри української мови і літератури та методик їх навчання Кременецької ОГПА імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук).

Задля втілення практичного блоку було презентовано огляд вправ з медіаграмотності, які доцільно використовувати задля дотримання принципу наступності у реалізації вимог держстандартів та чинних програм на уроках української мови та літератури у 5 – 11 класах (Майя КОНДИРЄВА).

З метою підбиття підсумків роботи було визначено та обґрунтовано принципи ефективного використання  інфомедійної грамотності в освітньому процесі, а задля рефлексії запропоновано вправу «Рецепт медіаграмотності» (Оксана МОЧУК).

Немає коментарів:

Дописати коментар