Відповідно до Закону України «Про
повну загальну середню освіту» повна загальна середня освіта
може здобуватися за очною (денною), дистанційною, мережевою,
екстернатною, сімейною (домашньою) формами чи формою педагогічного патронажу, а
також за очною (вечірньою), заочною формами (на рівнях базової та профільної
середньої освіти).
Положення про інституційну форму здобуття загальної
середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від
23.04.2019 № 536, та Положення про дистанційне навчання, затверджене
наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 визначають дистанційне
навчання як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і
способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за
опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього
процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних
та інформаційно-комунікаційних технологій.
Дистанційне навчання може бути
реалізовано шляхом застосування дистанційної форми як окремої форми здобуття
освіти або використання технологій дистанційного навчання для забезпечення
навчання за різними формами здобуття освіти, їх поєднання.
На підстав Розділу IV,
п.п. 4.2., 4.6. Положення про дистанційне навчання під час карантину
заклади освіти можуть організувати освітній процес з використанням технологій
дистанційного навчання, що не
потребує переведення здобувачів на дистанційну форму навчання. Навчання осіб із
особливими потребами (у тому числі з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового
апарату, психічними розладами) передбачає залучення додаткових технологій
дистанційного навчання при здійсненні всіх видів підготовки з урахуванням
особливостей розвитку здобувачів освіти.
В умовах надзвичайної ситуації та
загальнодержавних протиепідеміологічних заходів та в рамках реалізації права
на автономію рішення про особливості організації освітнього процесу приймається
керівником закладу загальної середньої освіти.
Про те, як зміниться навчання і роль вчителя у світі після коронавірусу (прогнози освітніх експертів), читати ТУТ. Про те, чому багато дітей залишилися за бортом навчання, читати ТУТ. Про те, чому важливою є онлайн-освіта під час пандемії і до чого
готуватися вчителям, батькам та учням, читати
ТУТ.
Про перспективи подальшої середньої освіти своїми роздумами поділилася ексміністр освіти і науки Л. Гриневич
ТУТ. Своє бачення організації змішаного та дистанційного навчання (у масці на перервах та «зелені уроки) озвучила заступник міністра освіти і науки Любомира Мандзій ТУТ. Про майбутнє загальноосвітньої школи у змішаному навчанні йдеться ТУТ, змішану освіту - ТУТ, сутність та переваги змішаного навчання - ТУТ, моделі змішаного навчання (особливості, поради, успішні приклади) - ТУТ, проблеми змішаного навчання (на що варто звернути увагу) - ТУТ, процес запровадження у вересні цього року змішаного навчання (поділ на зони небезпеки та дотримання соціальної дистанції) - ТУТ. За умови запровадження дистанційного та змішаного навчання учитель виконуватиме нові ролі. Про такі ролі педагога читати ТУТ, а чотири секрети щасливого вчителя дистанційного навчання - ТУТ. Як школи готуються до початку навчання, читати
ТУТ.
Як формувати наскрізні уміння у школярів, читати
ТУТ.
Інформацію про те, що треба робити на перших уроках у вересні, читати ТУТ. А інформацію про те, чому діти засвоїли через карантин лише половину
завдань і що з цим робити, можна почерпнути ТУТ.
Немає коментарів:
Дописати коментар