вівторок, 1 жовтня 2019 р.









Педагогічні читання про підвищення рівня якості 

мовно-літературної освіти

25 вересня цього року у ТОКІППО проведено педагогічні читання «Підвищення рівня якості мовно-літературної освіти (за підсумками конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література»)». Мета цього заходу - ознайомити учасників заходу із науково-методичними тенденціями,  новинками фахової літератури та періодики щодо шляхів підвищення якості мовно-літературної освіти, творчими здобутками учителів української словесності області, які були учасниками конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література»; спонукати учителів-словесників до запровадження у систему роботи ефективних організаційних та технологічних інновацій, спрямованих на підвищення рівня мовно-літературної в умовах становлення Нової української школи.
У процесі роботи було розглянуто концептуальні засади мовно-літературної освіти в Україні, виклики сьогодення, маркери якості мовно-літературної освіти, шляхи підвищення рівня гуманітарної освіти в умовах запровадження Нової української школи. Зернами досвіду роботи поділилися учителі української мови і літератури Шпак Н. В., учитель Сосулівської ЗОШ                    І-ІІ ступенів Чортківського району (проблемне навчання); Кольба Г. Я. учитель Бучацької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (критичного мислення у процесі мовно-літературної освіти); Майка О. Р., учитель навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад  с. Великі Гаї», методист відділу освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської  ради (емоційний інтелект); Шеремета В. В.,  заступник директора з виховної роботи Кременецького ліцею імені Уласа Самчука (акмеологічний розвиток особистості шляхом організації інтерактивного навчання). Кожен учасник заходу виокремив прийнятні для себе шляхи удосконалення мовно-літературної освіти, ті, які він уже може запроваджувати у практику навчання української мови і літератури з метою підготовки для плавного входження в середовище Нової української школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар