Педагогічні читання про підвищення рівня якості
мовно-літературної освіти
25 вересня цього року у ТОКІППО проведено педагогічні
читання «Підвищення рівня
якості мовно-літературної освіти (за підсумками конкурсу «Учитель року» у номінації
«Українська мова і література»)».
Мета цього заходу - ознайомити учасників заходу із науково-методичними
тенденціями, новинками фахової
літератури та періодики щодо шляхів підвищення якості мовно-літературної
освіти, творчими здобутками учителів української словесності області, які були
учасниками конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література»;
спонукати учителів-словесників до запровадження у систему роботи ефективних організаційних
та технологічних інновацій, спрямованих на підвищення рівня мовно-літературної в
умовах становлення Нової української школи.
У процесі роботи було розглянуто концептуальні засади
мовно-літературної освіти в Україні, виклики сьогодення, маркери якості
мовно-літературної освіти, шляхи підвищення рівня гуманітарної освіти в умовах
запровадження Нової української школи. Зернами досвіду роботи поділилися
учителі української мови і літератури Шпак Н. В., учитель Сосулівської ЗОШ І-ІІ ступенів Чортківського
району (проблемне навчання); Кольба Г. Я. учитель Бучацької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2
(критичного мислення у процесі мовно-літературної освіти); Майка
О. Р., учитель навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів – дошкільний навчальний заклад
с. Великі Гаї», методист відділу освіти виконавчого комітету
Великогаївської сільської ради
(емоційний інтелект); Шеремета В. В., заступник директора з виховної роботи
Кременецького ліцею імені Уласа Самчука (акмеологічний розвиток особистості
шляхом організації інтерактивного навчання). Кожен учасник заходу виокремив
прийнятні для себе шляхи удосконалення мовно-літературної освіти, ті, які він
уже може запроваджувати у практику навчання української мови і літератури з
метою підготовки для плавного входження в середовище Нової української школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар