Проведено практикум щодо обговорення проблем підвищення рівня якості мовно-літературної освіти
30 вересня цього року у Тернопільського ОКІППО (вул.
В. Громницького, 1, м. Тернопіль) для учителів української мови і літератури,
які працюють у 5 – 11 класах, проведено практикум «Учнівське висловлення: якісна
перевірка, профілактика помилок та робота над ними».
Мета цього заходу - ознайомити
учасників заходу із науково-методичними
вимогами щодо якості перевірки
усних та письмових учнівських висловлень для діагностико-мотиваційно-вимірювального
визначення рівня навченості учнів; узагальнити відомості про типи помилок,
особливості їх класифікації; спонукати учителів-словесників до запровадження у
систему роботи ефективних організаційних та технологічних інновацій щодо
профілактичної роботи із запобігання помилкам та роботи над помилками,
спрямованих на підвищення рівня мовно-літературної в умовах становлення Нової
української школи.
У рамках заходу було висвітлено теоретичний (функції та
критерії оцінювання змісту і мовного оформлення усних та письмових висловлень
учнів на уроках української мови і літератури) та практичний
аспект (проблема кваліфікування типів помилок, зокрема логічних, фактичних,
орфографічних (повторювальних, однотипних, грубих і не грубих), пунктуаційних,
лексичних, граматичних, стилістичних; як уникати граматичних помилок; як
уникати лексичних помилок) аспект. Для відточення практичних навичок присутнім
було запропоновано здійснити еталонне оцінювання прикладів власних висловлень
учнів та організовано міні дискусію Я роблю так…». Добрими помічниками на
завершальному етапі роботи були посібники Калинич Олеся Василівна, учителя української мови і
літератури Хустської гімназії-інтернату Закарпатської області, заслуженого
учителя України, переможця фінального етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель
року – 2015» у номінації «Українська мова і література».
Немає коментарів:
Дописати коментар