Проведено майстер-клас
переможців ІІ туру конкурсу
«Учитель року-2018» у номінації «Українська мова і література» для методистів
РМК, ММК, ОТГ, які відповідають
за стан викладання української
мови і літератури, та керівників методичних об’єднань
учителів української мови і літератури опорних закладів загальної середньої
освіти
18 вересня 2018 року у актовому залі ТОКІППО проведено майстер-клас переможців ІІ туру конкурсу «Учитель
року-2018» у номінації «Українська мова і література»».
Мета цього заходу – задля
розвитку творчого потенціалу учителів української словесності, забезпечення
належного рівня підготовки їх до участі у конкурсі «Учитель року» ознайомити
методичних працівників РМК/ММК, ОТГ із досвідом роботи переможців ІІ туру та
учасника ІІІ туру конкурсу «Учитель року-2018» у номінації «Українська мова і
література»; узагальнити відомості про необхідність методичної допомоги
учителям, які виявили бажання працювати креативно й узяти участь у конкурсі;
розвивати уміння створювати у районі/місті/громаді/опорному закладі таке
методичне середовище, яке сприяло би формуванню компетентного учителя для
забезпечення якісної мовно-літературної освіти.
Із метою та нормативною базою
проведення конкурсу «Учитель року» присутніх ознайомила Когут О.І. (заступник директора ТОКІППО з науково-педагогічної,
навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій, кандидат
педагогічних наук, доцент). Про специфіку методичної допомоги переможцеві І туру конкурсу «Учитель року» у номінації
«Українська мова і література» у процесі підготовки до участі у ІІ турі
інформувала Кондирєва М.М. (методист ТОКІППО).
Раціональними
зернами досвіду роботи «Кроки до
майстерності» (за результатами участі у відбірковому та фінальному етапах ІІ
туру конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» поділилися учителі Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 16 ім. В. Левицького Петрокушин Р.В. (Опис власного досвіду: ключові питання і способи їх висвітлення); Бучацької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Кольба
Г.Я. (Якісна теоретична
підготовка до участі у тестуванні з фахової майстерності); Андрушівського НВК
«загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний
заклад» Шумського району Романюк О.Л. (Підготовка до практичної роботи «Аналіз ліричного
твору»); Кременецького НВК «Гімназія – загальноосвітня
школа І ступеня» Шеремета В.В. (Проектна діяльність учителя української
словесності; Сосулівської
ЗОШ І-ІІ ступенів Чортківського району
Шпак
Н. В. (Методика і методичний практикум (моделювання уроку української
мови).
Рефлексію щодо участі у ІІІ (заключному) турі
конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова і література» здійснила
переможець ІІ туру Петрокушин Р.В.
Для підбиття підсумків роботи
методист Тернопільського ОКІППО Кондирєва М.М. запропонувала присутнім інтерактивну
вправу «Шлях учителя до професійного удосконалення: який він?».
Немає коментарів:
Дописати коментар