Тренінг
щодо особливостей
навчання у 9 класі української мови і літератури за оновленими програмами у
2017-2018 навчальному році
27 червня цього року проведено тренінг
для учителів української словесності щодо особливостей навчання у 9 класі
української мови і літератури за оновленими програмами..
Метою цього
методичного заходу біло ознайомлення учасників тренінгу із системою
науково-методичних положень щодо реалізації у 9 класі оновлених чинних програм
з української мови і літератури та психолого-дидактичними основами викладання
цих навчальних предметів.
Роботу розпочато із обговорення мети базової загальної
середньої освіти та з’ясування психологічних особливостей учнів підліткового
віку (Кавецький В.Є., кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки і
психології та інклюзивної освіти ТОКІППО). Далі учасники методичного заходу з’ясували
мету і завдання навчання української мови, можливості предметів «Українська
мова» і «Українська література» у формуванні ключових компетентностей
(реалізація знаннєвого, діяльнісного, ціннісного компонентів та наскрізних
ліній), ключові зміни оновлених програм з української мови для 5 – 9 класів,
особливості реалізації змістових ліній цих програм, проаналізували програми з
української мови для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (Кондирєва М.М., методист ТОКІППО).
На етапі практичної діяльності було
проведено практикум «Моделювання уроків української мови і української
літератури у 9 класі (мотиваційна канва уроку словесності, застосування
методики індивідуальної рецепції художнього тексту, організація поточного і
тематичного контролю навчальних досягнень учнів з української мови і літератури)»
(Олійник Л.А., учитель
Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25; Когут
В.М., методист Бережанського ММК; Сіньковська
І.М., завідувач науково-педагогічної бібліотеки ТОКІППО).
Немає коментарів:
Дописати коментар