для слухачів школи молодого учителя
української мови і літератури «Особистісно
зорієнтований, компетентнісний, діяльнісний та життєзберігальний підходи до
навчання української мови і літератури»
24
квітня цього року уп’яте у формі науково-практичної конференції проведено заняття
школи молодого учителя української мови і літератури «Особистісно зорієнтований,
компетентнісний, діяльнісний та життєзберігальний підходи до навчання
української мови і літератури».
Метою цього
методичного заходу є узагальнення і систематизація відомостей із сучасної
методики навчання української мови і літератури про методичні особливості
застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного, діяльнісного і
життєзберігального підходів до навчання української мови і літератури; з’ясування
запитів молодих учителів-словесників щодо напрямів надання їм методичної
допомоги із зазначеного питання; розвиток уміння учителів формувати в учнів
комунікативну і літературну компетентності з урахуванням перелічених підходів
до навчання.
Роботу розпочато із обговорення проблеми
щодо стилів педагогічного спілкування (Кавецький
В.Є., кандидат педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти
ТОКІППО). Далі учасники методичного заходу з’ясували суть поняття «предметні
мовно-літературні компетентності»
та окреслили шляхи формування методика формування цих компетентностей (Кондирєва
М.М., методист ТОКІППО).
На етапі практичної діяльності було окреслено шляхи
застосування особистісно
зорієнтованого підходу у процесі мовно-літературної освіти (Боруцька
Л.С., методист ТОКІППО) та узагальнено відомості про застосування
життєзберігальних технологій у процесі навчання української мови і літератури. Підбиття підсумків роботи здійснено у формі підготовки методичних
рекомендацій «Збереження життя і здоров’я
– основні цілі навчальної діяльності на уроках української мови і літератури» (методичні
рекомендації для вчителів української мови і літератури щодо використання
здоров’язбережувальних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах) та обговорення
особливостей підготовки звіту про результати аналізу відвіданих
уроків відповідно до окресленої теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар